تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اجاره ون‌های گردشگری و تشریفاتی – چه ون‌هایی برای مسافرت راحت است؟

آیا می‌خواهید با خانواده و یا دوستان خود سفر گروهی بروید؟ و اینکه دوست دارید در تمام مسیر در کنار هم باشید و احساس راحتی داشته باشید؟ بهترین راه برای سفر‌های گروهی ون‌های مسافرتی هستند.

کد خبر: ۸۷۹۰۰
۱۷:۱۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ون های گردشگری

دیدارنیوز ـ بنابراعلام سعادت رنت، دیگر خبری از اتوبوس‌های سقف کوتاه و پرصدا نیست. شما با راحتی می‌توانید با اجاره ون دربستی به راحتی و در آرامش کامل سفر خود را شروع کنید.

برای اجاره ون مسافرتی چیکار کنیم؟

بهترین راه برای در اختیار داشتن ون‌های مسافرتی اجاره ون است. برخی از شرکت‌های رنت خودرو، ون‌های مسافرتی و تشریفانی نیز در اختیار دارد که می‌توانید به راحتی به صورتی دربستی در اختیار داشته باشید.

بهترین راه برای کرایه ون مراجعه به شرکت‌های معتبری است که در این زمینه فعالیت می‌کند.

اجاره ون به این صورت است که ون مورد نیاز شما همراه با راننده برای مدت زمانی که می‌خواهید به شما کرایه داده می‌شود.

شرایط اجاره ون

در صورت کرایه ون دربستی شما نیاز به ارائه هیچ نوع مدرکی ندارید و بدون شرایط ون در اختیار شما خواهد بود. تمامی خسارت‌های به بار آمده نظیر سرقت خودرو، تصادف و نقص فنی نیز بر عهده راننده شرکت رنت خودرو است.

تنها کاری که شما باید انجام دهید پرداخت هزینه اجاره و فراهم کردن نجای خواب و غذای راننده است.

پس همین الان دست به کار شوید و سفری خود را با ون‌های مسافرتی آغاز کنید.

انواع ون مسافرتی و تشریفاتی

ون‌های موجود با توجه به تجهیزات و امکاناتی که دارند به دو نوع مسافرتی و تشریفاتی تقسیم می‌شوند. ون هایس، ون هیوندای h ۳۵۰نمونه‌ای از این نوع ون‌ها هستند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

اجاره ون هایس

اجاره ون هایس برای سفر‌های خانوادگی، گروهی و تشریفاتی یک انتخاب ایده آل است. ون هایس یک خودرو معمولی نیست بلکه به دلیل سقف بلند و صندلی‌های بسیار راحت آن مخصوص حمل و نقل مهمان‌های تشریفاتی است.

اجاره ون هایس بی شک بهترین انتخاب برای سفر‌های گروهی و خانوادگی است. ون هایس به عنوان خودرویی بسیار با کیفیت در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارد.

این خودرو با قدرت مناسب، سقفی بلند، مصرف سوخت اقتصادی و قابلیت جابجایی ۱۲ تا ۱۴ نفر و قیمت اجاره پایین، یک انتخابی مناسب برای سفر‌های خانوادگی شما می‌باشد. ون هایس مجهز به صندلی قابل تنظیم، سیستم گرمایشی و سرمایشیمی باشد.

کرایه ون هایس با راننده دارای شرایط بسیار آسانی می‌باشد. برای اجاره ون هایس با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی ندارید و با خیال راحت می‌توانید سفر کنید. حتی بدون نگاری از خسارت‌های به بار آمده. چرا که در این نوع اجاره به دلیل اینک راننده شرکت همراه با خودرو هست هیچ مسئولیتی به عهده شما نیست.

اجاره ون هیوندای h ۳۵۰

اجاره ون h ۳۵۰ جزو ون‌های تشریفاتی و مناسب برای سفر‌های بین شهری است. اگر برای سرویس تشریفاتی، دیپلمات و سرویس ادارات نیاز به یک ون جادار و تشریفاتی دارید، این ون بهترین انتخاب است.

این خودرو از راحتی خوبی برخوردار است و جدا از اینکه ۱۳ سرنشین دارد دارای جای بار نیز است. سقفی بلند، مصرف سوخت اقتصادی و قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز این ون است. برای اجاره ون هیوندای h۳۵۰ اصلا تعلل نکنید.

اجاره ون بنز ویتو

اجاره ون ویتو به صورت دربستی برای مهمان‌های کاری و تشریفاتی شما انتخاب مناسبی است. این ون به دلیل شکل ظاهری لوکس بیشتر برای تشریفات مورد استفاده قرار می‌گیرد. ون ویتو دارای فضای داخلی بسیار شیک است که برای مهمان‌ها و مسافران شما راحتی در سفر را ایجاد می‌کند.

چراغ‌های بزرگ و نسبتاً کشیده نشان از برند مرسدس بنز است. جلوپنجره خطی با نشان تجاری مرسدس بنز این ون را بسیار زیباتر کرده است. فضایی بسیار بزرگ و جادار در قسمت عقب یکی از ویژگی‌های برتر این ون است. در واقع این موضوع بستر بسیار مناسبی جهت شخصی‌سازی و اعمال تغییرات لازم جهت تغییر کاربری خودرو را نیز فراهم ساخته است.

ما در این متن سعی کردیم که تمام مواردی که برای اجاره یک ون خوب برای سفرتان را در اختیارتان قرار داده باشیم. امیدواریم که نهایت استفاده را از این متن داشته باشید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی