تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون استاندار زنجان:

کنترل میادین میوه و تره‌بار با جدیت انجام شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با توجه به آغاز فصل خرید و فروش محصولات کشاورزی در طارم باید اهتمام ویژه در زمینه کنترل میادین میوه و تره‌بار وجود داشته باشد.

کد خبر: ۸۷۸۸۸
۱۱:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

کنترل میادین میوه و تره‌بار

دیدارنیوز ـ محمدرضا آبی‌پور پیش از ظهر امروز (۲ اردیبهشت‌ماه) در جلسه ستاد کرونا شهرستان طارم با تاکید بر اینکه مولفه‌های کنترلی را در مبارزه با بیماری کرونا باید رعایت کنیم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شروع برداشت محصول در طارم و نیز ورود خریداران محصول از سایر استان‌ها به این شهرستان باید در کنترل میادین خرید میوه و تره‌بار بر نظارت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت مشکلات پیش روی اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه ابرقدرت‌ها و نیز شروع بیماری کرونا، با همت مسئولان و در راس آن‌ها با بهره‌مندی از منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم در این شرایط بحرانی، موفق و سربلند باشیم. این امر در حالی است که در بیشتر کشور‌های سرمایه‌داری و دارای پول‌های هنگفت در کنترل این بیماری عاجز مانده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم نیز در ادامه جلسه با تبریک شروع هفته سلامت که از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و تا هفتم ماه‌جاری ادامه دارد، تصریح کرد: هفته سلامت امسال با شعار ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر در راستای همراهی با مدافعان سلامت نام‌گذاری شده است.

ارشد بهرامی با بیان اینکه دو سال است که مدافعان سلامت با از جان گذشتگی و ایثار روز‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند، اظهار کرد: برای کمک به مدافعان سلامت و نیز بهبود وضعیت کرونایی شهرستان نیازمند همکاری مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستیم.

وی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی در طارم، یادآور شد: در حال حاضر ۲۷ شهروند طارمی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان و شهدای طارم بستری هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه کرونا شوخی ندارد و همه ممکن است قربانی آن باشند، ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون فوتی‌های این بیماری نیز به ۶۱ نفر رسیده است.

بهرامی با یادآوری اینکه با توجه به وضعیت تشدید بیماری کرونا باید نظارت بیشتر و فعال‌سازی ورودی گیلوان مورد توجه جدی قرار گیرد، متذکر شد: همسایگی طارم با شهر‌های شمالی کشور و وضعیت کرونایی این شهر‌ها بر ضرورت تسریع در روند فعال‌سازی ورودی گیلوان می‌افزاید.

وی با اشاره به آغاز روز‌های برداشت محصولات کشاورزی در طارم و مراجعه کارگران غیربومی و خریداران از اقصی نقاط کشور به این شهرستان، الزام تامین نیرو برای نظارت، کنترل و مدیریت میدان میوه و تره‌بار روستای دستجرده در این روز‌های خرید و فروش محصولات در شهرستان تاکید کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قیمت میوه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی