تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرصت طلبی شاگردان نویدکیا برای صدرنشینی در نبود مدعیان

 هفته بیست‌ و یکم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار می شود که از بین ۴ تیم برتر بالای جدول تنها سپاهان و گل گهر سیرجان در غیاب مدعیانی چون پرسپولیس، استقلال و فولاد به میدان می روند.

کد خبر: ۸۷۸۱۳
۰۹:۱۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

 نویدکیا

دیدارنیوز - رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز (پنجشنبه- دوم اردیبهشت ماه) با انجام ۳ دیدار آغاز می‌شود که دیگر مدعیان لیگ درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، هفته ای که در یکی از بازی های دیدنی آن، سپاهان در ورزشگاه وطنی قائمشهر میهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است.

 جایگاه دو تیم در جدول نشان از حساسیت ۳ امتیاز بازی است، شاگردان ساکت الهامی که در آخرین بازی خود مقابل پرسپولیس با ۲ گل شکست خوردند برای فرار از منطقه خطر سقوط، نیاز مبرمی به امتیازات بازی های خود دارند، به ویژه بازی های خانگی که با توجه به چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی که تیم های دیگر برای بازی در آن مشکل دارند.

شاگردان نویدکیا که هفته گذشته در یک بازی سراسر تهاجمی در نقش جهان تن به تساوی و تقسیم امتیازات مقابل نفت مسجدسلیمان دادند، ۴۱ امتیازی شدند تا هم امتیاز با پرسپولیس شوند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار بگیرند. رقیب سپاهان یعنی نساجی وضعیت مناسبی ندارد، چراکه با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و با توجه با اختلاف ۲ امتیازی با تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن و عقب افتادن بازی سبزپوشان مقابل پرسپولیس، این شانس را دارند تا با پیروزی مقابل سپاهان به جایگاه بهتری برسند.

طلایی پوشان نصف جهان تا بدین جای لیگ با زدن ۳۵ گل نشان دادند خط حمله زهرداری دارند و با فرصت طلبی به دنبال ثبت رکورد بهتری در این فصل لیگ هستند، منطقه ای که با بودن خلعتبری، محبی و حسینی در کنار شهباززاده بسیار خوب عمل کردند، سجاد شهباززاده با ۱۶ گل زده در صدر گلزنان فعلی لیگ قرار دارد و می خواهد آقای گلی این فصل را به نام خود و سپاهان کند.

آمدن حاجی صفی به سپاهان علاوه بر محکم کردن کمربند خط میانی و تا حدودی دفاعی با توجه به ویژگی های خاص حاج صفی موجب شده تا دست نویدکیا برای تغییر سیستم و جابه جایی بازیکنانش بازتر از قبل شود و بتواند از توان و استعداد بازیکنانی چون کریمی، سلمانی، رفیعی، نورافکن و علی محمدی استفاده کند و البته نباید از عملکرد خوب نیازمند درون دروازه و پورقاز و اسماعیلی فر نیز به راحتی بگذریم.

نویدکیا و کادر فنی سپاهان در روزی که هیچ محروم و مصدومی ندارند، برای این دیدار حساب ویژه ای باز کردند، چراکه برای نوع زمین نساجی هم به دنبال چاره بودند و با همکاری باشگاه ذوب آهن چند جلسه ای تمرینات خود را در زمین چمن ورزشگاه شفق برگزار کردند تا با نوع بازی در چنین زمین هایی بیشتر آشنا شوند و بتوانند تفکرات سرمربی خود را نیز قبل از بازی بر روی چمن مصنوعی تمرین کنند تا نقاط ضعف و قوت بررسی شود.

به هر جهت نبود مدعیان لیگ که درگیر بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستند، فرصت خوبی برای سپاهان است تا با تمرکز بهتر و خیالی آرام به دنبال کسب امتیازات لازم برای قهرمانی در پایان فصل باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی