تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

راز قدرت PSG از نگاه ایکاردی

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از دلیل اوج گیری و آمادگی بالای تیمش سخن به میان آورد.

کد خبر: ۸۷۸۰۸
۰۹:۰۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

 ایکاردی

دیدارنیوز - به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه با ۵ گل آنژه را در هم کوبید و راهی دور بعد شد. ایکاردی در این بازی ستاره تیمش بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به بهترین نحو آمده بازی شدیم و خوشحالیم که توانستیم مقتدرانه راهی نیمه نهایی شویم.

این ستاره آرژانتینی ادامه داد: ما یک تیم خوب هستیم. همه بازیکنان آماده بازی هستند چه آن‌هایی که در ترکیب قرار دارند و چه آن‌هایی که نیمکت نشین هستند و این راز قدرت ما است. هر روزه در تمرین جدیت لازم را به کار می‌گیریم و آماده بازی کردن در هر رقابتی هستیم.

ایکاردی افزود: دیدار بعدی ما برابر سن آتین است. سخت به پیروزی در این بازی نیاز داریم چرا که در کورس قهرمانی هستیم و به امتیازات این بازی نیاز داریم. سه گلی که در بازی امشب به ثمر رساندم برایم بسیار مهم بودند چرا که اعتماد به نفس دوباره را به من برگرداند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی