تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

تهدید دوباره پرسپولیس برای بازی نکردن در دربی!

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرایط نابرابر وجود داشته باشد وارد بازی دربی نمی شویم.

کد خبر: ۸۷۷۵۵
۱۹:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

پرسپولیس دربی!

دیدارنیوز - ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت‌های آسیایی هستیم اما اخبار مربوط به لیگ برتر را دنبال می‌کنیم و اصلا نمی‌خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تاکید می‌کنم امیدواریم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد. از لحاظ فنی و حرفه‌ای و همچنین به خواسته هواداران، امکان بازی در شرایط نابرابر وجود ندارد. حرف‌مان یک کلام است و هرگز از خواسته منطقی خود کوتاه نمی‌آییم.

شکوری همچنین در مورد موفقیت‌های سرخپوشان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا  تصریح کرد: کسب سه پیروز متوالی و صدرنشینی در گروه لیگ قهرمان آسیا را به هوادارن تبریک می‌گویم. باید همه ما قدر این روزهای خوب پرسپولیس را بدانیم و برای ادامه یافتن آن، تلاش کنیم.

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در این روزهای عزیز از خداوند منان برای همه هموطنان، آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم ویروس کرونا با تلاش کادرپزشکی، مهار شود. متاسفانه اخبار تلخی در مورد ابتلای گسترده هم‌میهنان عزیزمان می‌شنویم و نگران هستیم. ان شالله این موج از کووید ۱۹ نیز هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم دنیا به زندگی عادی خود و شرایط سلامتی کامل بازگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی