تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
ویژه بیماران کرونایی

چادر‌های صحرایی در بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد برپا شد

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: چادر‌های صحرایی جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در این بیمارستان برپا شد.

کد خبر: ۸۷۷۳۹
۱۵:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

دانشگاه آزاد بیمارستان صحرایی

دیدارنیوز ـ به نقل از دانشگاه آزاد، امیرسعید کریمی با اشاره به موج چهارم ویروس کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی، گفت: با توجه به اینکه تخت‌های بخش کرونایی تکمیل شده است، به تخت‌های بیشتری برای بستری بیماران نیاز داشتیم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) داشتند، تعدادی تخت بستری سیار در قالب بیمارستان صحرایی در پارکینگ بیمارستان بوعلی راه‌اندازی شد.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اظهار داشت: به علت مراجعه زیاد بیماران کرونایی، با شهرداری منطقه ۱۳ نیز رایزنی شد تا تعدادی چادر صحرایی برای بیماران در پارکینگ برپا شود.

کریمی درباره پذیرش اولین بیمار گفت: با اسقرار این واحد درمانی سیار، توانایی بیشتری برای جذب بیمار کرونایی داریم.

وی در مورد شروع پذیرش بیماران درگیر با کرونا اظهار داشت: بیمارانی که نیاز به بستری طولانی مدت ندارند و می‌توان با تزریق داروی رمدیسیویر آنان را درمان کرد، در این واحد درمانی سیار بستری و بعد از چند ساعت نیز مرخص می‌شوند.

بخش‌های سفید غیرکرونایی آمادگی پذیرایی از بیماران غیرعفونی را دارد و این بخش از بخش‌های کرونایی جدا بوده و با فاصله است.

همچنین اولین بیمار کرونایی در بیمارستان صحرایی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مستقر در پارکینگ بیمارستان بوعلی پذیرش و بستری شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی