تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عکس جدید مهران غفوریان بعد از عمل در کنار دختر و همسرش

مهران غفوریان ۲۳ فروردین برای انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود عکس جدیدی از وی به همراه خانواده اش بعد از عمل منتشر شده است.

کد خبر: ۸۷۷۲۲
۱۴:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 مهران غفوریان

دیدارنیوز - مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می‌باشد. مهران غفوریان از ۱۸ سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند مشهور شد و حالا کارگردانی هم می‌کند.

وی ۲۳ فروردین ماه برای انجام یک عمل جراحی در ناحیه کمر در بیمارستان بستری شد. علی سخنگو دستیار کارگردان سینما او را همراهی می‌کند.  غفوریان در این رابطه گفت: «امیدوارم سال ۱۴۰۰ را خوب شروع کرده باشید. از ۱۲ فروردین درگیر کمر بودم تا اینکه سرانجام کار به اتاق عمل رسید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی