تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
تابلو بورس

خطر از دست رفتن کانال یک میلیون و دویست واحدی

پس از تنها یک روز تغییر روند شاخص کل بورس از منفی به مثبت، امروز و در شروع اردیبهشت ماه بار دیگر تابلوی بورس سرخ رنگ بود و شاخص کل بور، شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس منفی شد.

کد خبر: ۸۷۶۹۳
۱۳:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱ اردیبهشت، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱ درصد نزول داشت و ۱۲ هزار و ۵۲۷ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۰۶۲ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۶۱۳ واحدی بر روی ۴۳۰ هزار و ۷۰ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «شپنا»، «وغدیر» و «شتران». تمام این هفت نماد منفی بودند.

نماد‌های «شستا»، «وبملت»، «فملی»، «وتجارت»، «فولاد»، «خودرو» و «برکت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «آریا»، «بگیلان»، «صبا»، «شگویا»، «بپیوند»، «ذوب» و «سرچشمه» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۷ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۰۲ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۵۷۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۴۰ واحد کاهش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۸۰ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «زاگرس»، «ذوب»، «شگویا»، «آریا»، «هرمز»، «صبا» و «بجهرم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی