تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون درمان علوم پزشکی دزفول خبر داد

آمار بیماران دزفول روز به روز بیشتر می‌شود/ کمبود اکسیژن در بیمارستان بزرگ دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود.

کد خبر: ۸۷۶۱۰
۰۹:۳۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

 کمبود اکسیژن در بیمارستان بزرگ دزفول

دیدارنیوز ـ دکتر عبدالکریم فیروززاده با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در دزفول، اظهار کرد: وضعیت شهر خوب نیست؛ با وجود اینکه با حداکثر توان در حال ارائه خدمت هستیم، اما توان، محدود است.

وی افزود: با پیک سنگینی مواجه هستیم. پیک‌های قبلی در دو سه ماه جمع می‌شد، اما سه ماه از این پیک می‌گذرد و هنوز حتی به قله پیک نرسیده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود و به زحمت شرایط را مدیریت می‌کنیم.

فیروززاده بیان کرد: نمودار‌ها و آمار‌ها نشانگر شیب تند موارد ابتلا است و این روند در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما با این شرایط نیز هنوز عده‌ای در سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۰ لیتر ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان گنجویان را افزایش داده‌ایم و فکر می‌کردیم در این پیک، مشکلی از لحاظ اکسیژن نداشته باشیم، اما تعداد زیاد بیماران و شدت بیماری موجب شده که در تامین اکسیژن با مشکل مواجه شویم و به سختی در حال تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران هستیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی