تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
۳۱ فروردین ۱۴۰۰

سکه در آستانه ریزش به کانال ۹ میلیون تومانی

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (دوشنبه، ۳۰ فروردین) با ۳۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و در آستانه ریزش به کانال ۹ میلیون تومان قرار گرفت.

کد خبر: ۸۷۵۳۱
۱۴:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

قیمت سکه

دیدارنیوز ـ روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا که در روز‌های اخیر، تشدید شده امروز نیز ادامه یافت و قیمت‌ها یک پله دیگر عقب نشینی کرد.

به نظر می‌رسد که به دلیل تحولات مربوط به تحولات سیاست خارجی و چشم انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد به طوری که فعالان این بازار انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها را دارند.

بر این اساس، در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به رقم ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵ هزار تومان رسید.

هر مثقال طلا نیز به قیمت چهار میلیون و ۳۵۷ هزار تومان معامله شد.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۶۴ دلار و ۷۹ سنت فروخته شد.

کاهش قیمت دلار به عنوان مهم‌ترین عامل افت قیمت سکه و طلا در روز‌های اخیر به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: قیمت سکه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی