تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
تابلو بورس

امید به برجام در بورس نمایان شد

امروز سومین روز کاری بازار بورس در سال ۱۴۰۰ بود که در آن شاخص کل بورس روندی مثبت به خود گرفت. شاخص کل فرابورس نیز مثبت بود، اما شاخص هم‌وزن کماکان منفی بود.

کد خبر: ۸۷۴۹۶
۱۳:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۳۱ فروردین، شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس اندکی روند مثبت به خود گرفتند، اما شاخص هم‌وزن کماکان منفی بود. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۲۳ درصد صعود داشت و ۲ هزار و ۸۲۴ واحد رشد کرد و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ ایستاد. شاخص هم‌وزن با کاهش ۹۹ واحدی بر روی ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «شستا»، «وبملت»، «فملی»، «شپدیس»، «فارس»، «وتجارت» و «وپارس». شش نماد از این هفت نماد روندی مثبت داشتند.

نماد‌های «برکت»، «خودرو»، «شستا»، «وتجارت»، «خساپا»، «شپنا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «ذوب»، «بپیوند»، «شگویا»، «آریا»، «بگیلان»، «صبا» و «بجهرم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۴۰ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۰ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود دو هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۴ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۸۴ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «میدکو»، «ذوب»، «آریا»، «شگویا»، «زاگرس»، «بپارس» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی