تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خانواده نتانیاهو از المرت درخواست غرامت کرد

بعد از آنکه نخست وزیر پیشین اسرائیل گفت که بنیامین نتانیاهو و همسر و پسرش از بیماری روحی و ذهنی رنج می‌برند، خانواده نتانیاهو از نخست وزیر پیشین درخواست غرامتی به ارزش یک میلیون شِکل کرد.

کد خبر: ۸۷۴۵۹
۱۱:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

نتانیاهو

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی (سما)، در پیامی که آن را یوسی کوهن، وکیل خانواده  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستاد، از ایهود المرت، نخست وزیر پیشین این رژیم خواسته شده تا به خانواده نتانیاهو غرامت بپردازد.

المرت اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که این خانواده دچار یک بیماری ذهنی هستند.

در این پیام همچنین از المرت خواسته شده تا عذرخواهی کرده و این ادعاها را علناً رد کند.

المرت در مصاحبه‌ هفته قبل خود گفت که آنچه که امکان بهبودی ندارد، بیماری ذهنی نخست وزیر و همسر و پسرش است. این بیماری قابل بهبود نیست و تنها راه برای رهایی اسرائیل این است که آنها وارد .... شوند ( در این جا مصاحبه‌ قطع می‌شود).

المرت گفت: در شرایط معمول، هر روانپزشکی وجدان دارد - و من آماده‌ام نتانیاهو را با تعداد نه چندان اندکی از دولتمردان رودر رو کنم که آنها خواهند گفت که باید به او، همسرش و پسرش دستور ورود به بیمارستان داده شود.

المرت ادامه داد ،" آنها بیمار هستند ".

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی