تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خرس شرور در کرمان بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس شرور در کرمان دستگیر شد.

کد خبر: ۸۷۴۵۰
۱۱:۰۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

خرس شرور در کرمان بازداشت شد

دیدارنیوز ـ سرهنگ مهدی پورامینایی روز سه شنبه در تشریح این خبر به رسانه‌ها افزود: براساس اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار با جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال عمومی و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسائی و دستگیری وی در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: در همین راستا ماموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و آلات و ادوات مجرمانه از مخفیگاه این متهم، بیان کرد: دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی، تقدیر شهروندان از پلیس را به همراه داشت.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه امنیت و آسایش شهروندان را سرلوحه کار پلیس اعلام و بیان کرد: پلیس با هر عاملی که امنیت و آسایش همگان را مختل کند، قاطعانه برخورد می‌کند و شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه تحرک هر چند جزئی برای اخلال در نظم عمومی را به پلیس اطلاع دهند تا اساسا اینگونه افراد فرصت عرض اندام و بزرگنمایی فعالیت‌های مجرمانه خود را پیدا نکنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی