تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هشدار پلیس آگاهی درباره تبدیل برخی منازل به گاو صندوق

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره نگهداری مقادیر غیرمتعارف وجوه نقد و اشیای گرانقیمت در برخی منازل هشدار داد و از هموطنان خواست از خالی گذاشتن محل سکونت خود بدون رعایت اصول ایمنی خودداری کنند.

کد خبر: ۸۷۴۳۴
۱۰:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰

 پلیس آگاهی سرقت از منازل

دیدارنیوز ـ به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند با انجام تحقیقات پیچیده پلیسی و روش‌های علمی کشف جرایم، اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت منزل را که در چند استان کشور اقدام به سرقت میلیاردی وجوه نقد (انواع ارز) و اشیای قیمتی (طلا، جواهر، ساعت مچی و سکه) از منازل می‌کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: برخی هموطنان با وجود نگهداری مقادیر چشمگیر طلا و جواهر در منازل، همچنان نسبت به رعایت موارد ایمنی غفلت کرده و به نوعی منازل خود را به گاو صندوق تبدیل می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش ضریب ایمنی منازل با کاهش وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد نگهداری اشیای قیمتی (طلا، جواهر، سکه و...) در صندوق امانات بانک‌ها و استفاده از تجهیزات مناسب مانند دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های هشدار دهنده و... می‌تواند سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

سرهنگ امینی در پایان از هموطنان خواست از ورود افراد ناشناس تحت عناوین مختلف (مامور برق، گاز، آب) به محل سکونت خود ممانعت و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس آگاهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
دانایی رمز امنیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
خونه همیشه امنترین محل برای انسانها بوده که مهمترین چیزای زندگیشون که در واقع همون زن و فرزندانشون هست را داخلش محافظت میکردند، پس هرچی دوست دارید تو خونه نگه دارید به شرطی که قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها نصب کرده باشید چون به واقع، بدون قفل ضد دیلم هیچ دربی ضد سرقت نیست
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی