تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

هر موج کرونا ۲ ماه طول می‌کشد/ محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، اصلا محدودیت نیست

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتفاد از محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، بیان کرد: این‌ها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

کد خبر: ۸۷۱۴۴
۱۳:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

هر موج کرونا ۲ ماه طول می‌کشد

دیدارنیوز ـ پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت مراجعه‌های مبتلایان کرونا به بیمارستان بیان کرد: وقتی آمار مبتلا و فوتی‌ها افزایش پیدا کرده است، این بر ورودی بیماران به بیمارستان هم اثر می‌گذارد.

وی ادامه داد: همه چیز بر افزایش این مراجعه‌ها اثر دارد، وقتی رستوران‌ها باز است، تردد برای سفر‌ها باز است، مردم هم مبتلا می‌شوند.

طبرسی در مورد وضعیت تخت‌های بیمارستان، افزود: تخت‌های بیمارستان پر است، یک سری بیمارستان برای مراجعه‌های کرونایی اضافه می‌شوند، ولی به هر حال تخت کم است و این را خود وزارت بهداشت هم اعلام کرده است.

وی ادامه داد: نسبت به قبل از عید، تعداد مراجعه‌های کرونایی ما بالای ۵ برابر شده است که در بین این‌ها همه گروه سنی از بچه تا بزرگسال وجود دارد.

طبرسی با اشاره به پیش‌بینی مدت زمان موج جدید کرونا گفت: تا الان متوجه شدیم که هر موج حدود دو ماه طول می‌کشد، حال اگر بتوانیم یک مقدار محدودیت ایجاد کنیم تا فشار موج گرفته و پیکش کم‌تر شود، کمک کننده خواهد بود، اما اگر همینطوری پیش رود ما در دو ماه یا سه ماه با همین فشار باید جلو برویم.

وی با انتفاد از محدودیت‌های اعمال شده، بیان کرد: این‌ها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد واکسیناسیون کادر درمان افزود: واکسیناسیون کادر درمان این هفته یا هفته‌ی بعد تمام می‌شود.

منبع: ایلنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی