تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استقرار دائم هلیکوپتر‌ها در ۴ پایگاه زاگرس برای اطفای حریق جنگل‌ها

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها ضمن اشاره به اینکه با دستور معاون اول رییس جمهوری مقرر شده است که در چهار پایگاه در منطقه زاگرس هلیکوپتر‌های مستقر برای اطفای حریق داشته باشیم، گفت: تدوین سند راهبری زاگرس برای حفاظت بیشتر از آن در دستور کار است.

کد خبر: ۸۷۱۲۳
۱۲:۳۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

استقرار دائم هلیکوپتر‌ها د برای اطفای حریق جنگل‌ها

دیدارنیوز ـ امیرمسعود جلالی در گفتگویی با اشاره به اینکه سازمان جنگل‌ها از ابتدای سال گذشته ارتقای پوشش حفاظتی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: ازجمله مهمترین اقدامات ما در این راستا پرداخت کامل معوقات نیرو‌های حفاظتی بود. از سویی دیگر تمامی نیرو‌های حفاظتی براساس مناطق بحرانی مانند نقاطی که احتمال وقوع آتش، قاچاق چوب و... در آن بیشتر است، ساماندهی و بلوک‌بندی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه تجهیزات خودرویی نیرو‌های حفاظتی نیز ارتقا پیدا کرده و ساماندهی شده است، گفت: تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های نیرو‌ها یکدست و یک‌شکل و به تجهیزاتی ازجمله تجهیزات اطفای حریق مجهز شدند علاوه بر این ارتقای سیستم رادیویی و تجهیز نیرو‌های حفاظتی به بی‌سیم را در دستورکار خود داشتیم که خوشبختانه تاکنون تعداد زیادی از نیرو‌ها به سیستم رادیویی متصل شده‌اند.

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ادامه داد: برای اینکه نیرو‌های حفاظت از جنگل بتوانند کارآمدتر از قبل در عرصه‌ها حضور داشته باشند، خودرو‌های آن‌ها مانیتورینگ و رصد می‌شود و سعی کرده‌ایم که با پایش جانمایی خودرو‌ها و نفرات بر عملکرد نیرو‌های حفاظتی نظارت بیشتری کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه منطقه زاگرس جزو مناطق بحرانی کشور ازنظر وقوع حریق است، تصریح کرد: طی اواخر سال گذشته جلسه ستاد راهبری زاگرس با حضور اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهوری - برگزار و در این جلسه مقرر شد که در چهار پایگاه در منطقه زاگرس هلیکوپتر‌های مستقر برای اطفای حریق داشته باشیم.

به گفته وی ستاد راهبری زاگرس به‌دنبال تدوین سندی برای حفاظت بیشتر از این منطقه در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت است و امیدواریم که به‌زودی این برنامه ابلاغ شود.

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در پایان ضمن بیان اینکه تجهیزاتی جدید برای اطفای آتش تا اوایل اردیبهشت ماه به استان‌های مختلف کشور ارسال خواهد شد، گفت: در برخی از مناطق با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم، اما تقویت نیرو‌های حفاظتی در دستور کار سازمان جنگل‌ها قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی