تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل انتقال خون استان زنجان:

بیماران نیازمند خون را در ایام کرونایی فراموش نکنیم

مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان و شیوع موج چهارم بیماری کرونا، شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ساعات صبح و پس از افطار، بدون نگرانی از جریمه محدودیت تردد شبانه به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

کد خبر: ۸۶۹۱۰
۱۲:۴۴ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

بیماران نیازمند خون را در ایام کرونایی فراموش نکنیم

دیدارنیوز ـ سیامک اسدی در گفتگویی با اشاره به اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های آن یک نیاز دائمی و همیشگی است و منحصر به زمان خاصی نیست، اظهار کرد: فرهنگ اهدای خون، تعمیق فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی است و این مسئله با ماه مبارک رمضان نیز سنخیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و شیوع موج چهارم بیماری کرونا، افزود: همانند سال‌های گذشته، همشهریان می‌توانند شیفت صبح و بعد از افطار برای اهدای خون به مراکز انتقال خون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده، اهداکنندگان خون، شب در زمان محدودیت تردد شبانه توسط پلیس راهور استان جریمه نخواهند شد، تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان باید شماره پلاک ماشین خود را به واحد پذیرش اعلام کنند تا لیست مراجعه‌کنندگان و ساعت حضور در انتقال خون به صورت کتبی به پلیس راهور داده شود.

مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون، امکان انتقال بیماری کرونا در این مراکز وجود ندارد، گفت: اهداکنندگان خون، اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند و در روز‌های قبل برای پرهیز از تجمع مراجعه کنند.

اسدی با اشاره به اینکه پارسال علاوه بر تامین نیاز فرآورده‌های خونی در استان زنجان، در شبکه ملی خون‌رسانی نیز فعال بودیم، اظهار کرد: مطمئن هستیم امسال نیز با اهدای خون همشهریان، کمبودی در تامین فرآورده‌های خونی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم اگر تاکنون تجربه اهدای خون را نداشتند، به جمع اهداکنندگان خون بپیوندند، خاطرنشان کرد: با یک بار تجربه موفق اهدای خون به آن‌ها اهداکنندگان مستمر تبدیل خواهند شد و این سرمایه اجتماعی را گسترده‌تر خواهند کرد؛ چراکه فرهنگ اهدای خون فرهنگ ایثار فرهنگ نوع‌دوستی و فرهنگ سالم زیستن است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اهدا خون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی