تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

محسن نامجو اتهام آزار جنسی را پذیرفت و عذرخواهی کرد 

محسن نامجو که چندی پیش از سوی چند زن متهم به آزار جنسی شده بود با انتشار پیامی ویدئویی ضمن پذیرش اتهام خود، عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۸۶۹۰۸
۱۲:۳۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

محسن نامجو آزار جنسی عذرخواهی

دیدارنیوز - چند وقتی است که در شبکه‌های اجتماعی اتهاماتی علیه برخی افراد در حوزه آزار جنسی و تجاوز مطرح می‌شود. محسن نامجو آهنگساز و خواننده نیز جزو افرادی بود که اتهاماتی علیه او مطرح شد. او چند وقت پیش ویدئویی از خود منتشر کرده بود و ادعا‌های مطرح شده را رد کرد. اما در یکی دو هفته اخیر باز هم اتهاماتی علیه نامجو مطرح شد. او در نهایت با انتشار ویدئویی اتهام آزار جنسی را پذیرفت و عذرخواهی کرد.

نامجو در بخشی از این پیام ویدئویی می‌گوید: «دوستان، خانم‌های محترم؛ بنده، محسن نامجو بابت هرگونه رفتار یا گفتاری که در سال‌های گذشته نسبت به شما اشتباه و یا آزاردهنده بوده صمیمانه، خالصانه و متواضعانه عذرخواهی می‌کنم؛ هم از شما و هم از خانواده‌ی نجیب و محترم‌تان و همچنین دوستان مشترک دلجویی می‌کنم.»

در چند روز گذشته طرفداران و منتقدان نامجو در شبکه‌های اجتماعی بحث‌های مختلفی را مطرح کردند و هر کسی از دیدگاه خود نسبت به این موضوع نکاتی را مطرح کرد. منتقدین او نسبت به حضور این آهنگساز و خواننده در یک برنامه تلویزیونی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور انتقاداتی داشتند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی