تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فرابورس اعلام کرد:

محدودیت‌های جدید برای معاملات اوراق تسهیلات مسکن

مدیر عملیات بازار فرابورس ایران محدودیت‌های مربوط به اوراق «گواهی حق تقدم» استفاده از تسهیلات مسکن دو بانک مسکن و ملی را اعلام کرد.

کد خبر: ۸۶۸۹۷
۱۲:۰۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

محدودیت‌های جدید برای معاملات اوراق تسهیلات مسکن

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، محدودیت زمانی عدم فروش توسط خریداران در کلیه نماد‌های معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن به مدت چهار ماه خواهد بود.

همچنین محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق برای نماد‌های اوراق گواهی که فقط چهار ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد؛ بنابراین در این مقطع زمانی، نماد‌های معاملاتی تسه ۹۸۰۲، تسه۹۸۰۳، تسه ۹۸۰۴ و تسه ۹۸۰۵ مشمول محدودیت مذکور نخواهند بود.

در خصوص اوراق گواهی صادره بانک مسکن محدودیت ورود سفارش خرید و انجام معامله به میزان حداکثر ۲۸۰ ورقه برای هر کد معاملاتی در هر جلسه معاملاتی است.

متقاضیان خرید باید محدودیت‌های مذکور را در خصوص ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت کنند، تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش منجر به ارجاع موضوع به مرجع رسیدگی به تخلفات خواهد شد.

متقاضیان جهت اطلاع از سایر جزییات می‌توانند به اطلاعیه‌های این شرکت مندرج در سایت رسمی فرابورس ایران به نشانی www.ifb.ir مراجعه کنند.

مدیر عملیات بازار فرابورس ایران همچنین محدودیت‌های معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن بانک ملی را اعلام کرد.

بر این اساس اعتبار کلیه اوراق گواهی صادره جهت اخذ تسهیلات تا یک ماه پس از توقف نماد معاملاتی آن در بازار فرابورس ایران است.

محدودیت حجمی هر سفارش خرید (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) جهت نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن بانک ملی به تعداد ۲۸۰ ورقه تعیین شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی