تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

حل مشکلات خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت از اولویت‌های اصلی سازمان است

رئیس سازمان زندان‌های کشور در دومین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در زندان شاهرود در کنار مددجویان این زندان افطار کرد.

کد خبر: ۸۶۷۸۲
۱۲:۵۷ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
حل مشکلات خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت از اولویت‌های اصلی سازمان است
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور،‌ محمدمهدی حاج محمدی در دومین روز از ماه مبارک رمضان در سفر به استان سمنان، در زندان شاهرود حضور یافت و پس از اقامه نماز جماعت، روزه خود را در کنار سفره مددجویان افطار کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید چهار ساعته که با همراهی امید کهربایی مدیرکل زندان‌های استان سمنان صورت گرفت، پس از افطار تا پاسی از شب در بخش‌های مختلف زندان شاهرود حضور یافت و ضمن بررسی وضعیت زندانیان با تعداد زیادی از آنان دیدار و گفتگو کرد.
حاج محمدی همچنین در دیدار با مددجویان، در خصوص وضعیت حبس آنان، بهره‌گیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت اشتغال در زندان با آنان به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت. 
وی در این بازدید خطاب به مدیرکل زندان‎‌های استان سمنان، با اشاره لزوم توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر گفت: لازم است مسئولان و مددکاران زندان‌ها، نسبت به شناسایی زندانیان بیمار، ناتوان و آن دسته از مددجویانی که بیرون از زندان بستگانی را برای پیگیری امور قضایی خود یا امکان رد مال ندارند، اقدام ویژه به عمل آورده و مشکلات آنان را مورد پیگیری ویژه قرار دهند وبه آنها کمک کنند. 
رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با بیان اینکه حل مسائل خانواده‌های زندانیان بی بضاعت و در معرض آسیب از اولویت‌های اصلی سازمان است، تصریح کرد: می بایست با شناسایی این خانواده‌ها و سرکشی مستمر از آنها، مشکلات آنان را در حد توان برطرف ساخته و آنان را از بروز آسیب‌های بیشتر دور نگاه داریم.
حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار توجه بیشتر مراجع قضایی به زندانیان در جهت تسریع در رسیدگی مشکلات قضایی آنان شد و گفت: لازم است مسئولان زندان‌ها با پیگیری و تعامل با مراجع قضایی، افزایش همکاری‌ها و حضور هرچه بیشتر قضات و مقامات قضایی در زندان‌ها را خواستار شوند. 
رئیس سازمان زندان‌ها همچنین در بازدید از سوله در حال ساخت اشتغال مددجویان، خواستار تسریع در تکمیل این ساختمان شد و راه‌اندازی آن را در جهت توسعه اشتغال مولد زندانیان شاهرود ضروری دانست. 


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی