تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

ساعاتی پیش پایگاه عین الاسد محل استقرار اشغالگران آمریکایی با سه فروند پهپاد مورد حمله قرار گرفت.

کد خبر: ۸۶۷۵۳
۱۲:۰۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
دیدارنیوز - این حمله در حالی رخ می‌دهد که در آخرین ساعات پنجشنبه شب انفجاری شدید یک کاروان لجستیک نظامی آمریکایی ها را در نزدیکی این پایگاه هدف قرار داد به طوری که شدت آن موجب انتشار اخبار نادرستی مبنی بر حمله به عین الاسد شد.
صابرین نیوز به نقل از منابع خود نوشت: "پایگاه عین الاسد در الانبار مورد اصابت ۳ فروند پهپاد انتحاری قرار گرفت که سامانه های پدافند هوایی مستقر در این پایگاه، از ردیابی و انهدام پهپادها باز ماندند."
این کانال خبری در تکمیل خبر خود از زخمی شدن چند سرباز آمریکایی خبر داد و اعلام کرد که کلیه هواپیماهای غیرنظامی در استان‌های غربی، با تخلیه فضای آسمان غرب عراق، مسیرهای خود را تغییر داده‌اند.
این حمله در روزهای ناآرام عراق صورت گرفت. انفجار تروریستی در بغداد و حمله به فرودگاه اربیل از جمله تنش های اخیر این کشور بود.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی