تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

توقف صدور مجوز جدید تاسیس مهدکودک

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی توضیح داد و تاکید کرد که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود، اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط تشکیل مهد‌ها و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

کد خبر: ۸۶۵۲۲
۰۹:۱۰ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

توقف صدور مجوز جدید تاسیس مهدکودک

دیدارنیوز ـ سعید صالح در گفتگویی درباره وضعیت صدور مجوز، اداره و نظارت بر پیش دبستانی‌های غیردولتی برای سال تحصیلی آتی با توجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: اواخر سال گذشته، اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب و به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد، اما هنوز سازمان مربوطه در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تشکیل نشده است.

وی افزود: البته در اساسنامه فرصت سه ماهه‌ای پس از ابلاغ، در نظر گرفته شده تا وزارتخانه بتواند این سازمان را راه‌اندازی کند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر اینکه پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهد‌های کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته و مسئولیتی بر عهده دستگاه‌های دیگر نیست گفت: در تبصره ۴ ماده ۵ اساسنامه اشاره شده است که تا زمان ابلاغ مقررات و بخشنامه‌های جدید توسط سازمان کلیه مهد‌های کودک، پیش دبستانی‌ها و سایر مراکز نگه داری کودکان در بخش دولتی، غیردولتی، عمومی و خصوصی که تحت هر عنوانی فعالیت می‌کنند طبق بخشنامه‌ها، مقررات و دستورالعمل‌های قبلی به فعالیت ادامه می‌دهند و پس از آن استمرار فعالیت آن‌ها بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان امکان پذیر خواهد بود.

صالح تاکید کرد که در تبصره ۵ همین ماده گفته شده است که تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، همه پرونده‌های دریافت مجوز جدید مهدکودک متوقف و مجوز جدیدی برای تشکیل مهد کودک صادر نمی‌شود، اما تا زمان تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، تمام ضوابط مهد‌های کودک و ادامه فعالیت برعهده دستگاه صادر کننده مجوز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مهدکودک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی