تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

طرح محیط زیستیِ فرانسه برای مقابله با گرمایش زمین

قانونگذاران در فرانسه در اقدامی با هدف مقابله با گرمایش زمین در جهت منع پروازهای داخلیِ کوتاه در مسیرهایی که امکان سفر با قطار وجود دارد، گام برداشته اند.

کد خبر: ۸۶۴۲۴
۱۴:۱۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

طرح محیط زیستیِ فرانسه برای مقابله با گرمایش زمین

دیدارنیوز ـ قانونگذاران در روزهای پایان هفته به لایحه ای برای برچیدن خدمات سفر هوایی در مسیرهای داخلی که می توان در کمتر از دو ساعت و نیم با قطار طی کرد رای دادند.

این طرح پیش از آنکه قانونی شود باید به تصویب مجلس سنای فرانسه برسد.

خطوط هوایی اطراف جهان در خلال همه گیری ویروس کرونا به شدت ضربه خورده اند. طرح تازه در فرانسه می تواند بر سفر میان پاریس و شهرهایی شامل نانتس، لیون و بوردو اثر بگذارد.

این اولین بار نیست که چنین تدابیری اتخاذ می شود.

به گزارش بی بی سی، خطوط هوایی اتریش سال پیش، بعد از گرفتن مساعدت مالی از دولت با هدف کاهش دی اکسید کربن، یک مسیر هوایی میان وین و سالزبورگ را با خدمات گسترده تر خط آهن جایگزین کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی