تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

طرح نظارت تعزیرات در ماه مبارک رمضان آغاز شد

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی ضمن هشدار به متخلفان از آغاز طرح نظارت تعزیرات در ماه مبارک رمضان و آغاز فاز دوم طرح تسهیل کسب و کار خبر داد.

کد خبر: ۸۶۳۳۴
۰۹:۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰

طرح نظارت تعزیرات در ماه مبارک رمضان آغاز شد

دیدارنیوز ـ به گزارش روز چهارشنبه سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری افزود: طرح تسهیل کسب و کار که از اسفندماه سال گذشته به منظور برخورد با متخلفان نوروزی در حال انجام بود در آستانه ماه مبارک رمضان وارد فاز جدید شد.

وی افزود: هدف از انجام این طرح، حمایت از حقوق شهروندی و جلوگیری از تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان صمت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، بهداشت و اتحادیه‌ها است.

عسکری اضافه کرد: هموطنان می‌توانند برای ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات، سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و یا تارنمای t ۱۳۵.ir اقدام کنند. 

طرح تسهیل کسب و کار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفند سال گذشته با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و ... آغاز شده بود در روز شنبه چهاردهم فروردین سال جاری پایان یافت.

۱۶ فروردین مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از انجام ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی در طرح تسهیل کسب و کار نوروزی این سازمان و جریمه ۳۱ میلیارد ریالی متخلفان خبر داد.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد پنج هزار و ۹۳۶ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۳۴ هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی انجام شد که ۹ هزار و ۵۱۹ واحد دارای تخلف شناسایی شدند و ۱۴ هزار و ۵۶۷ واحد نیز تخلفی نداشتند.

عسکری اظهارداشت: با توجه به اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب و کار بوده، تعداد ۱۰ هزار و ۶۲۵ واحد با دریافت تذکر و اصلاح موارد انجام شد و در نهایت برای یک هزار و ۳۴ واحد پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی