تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بی اعتنایی به بهداشت شهر

درحالی‌که ویروس کرونا در سطح همه شهرها و روستاها جولان می‌دهد.توجه به بهداشت عمومی شهر باید از هر زمان دیگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد...

کد خبر: ۸۶۳۱۷
۲۳:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

بی‌اعتنایی به بهداشت شهر

 درحالی‌که ویروس کرونا در سطح همه شهرها و روستاها جولان می‌دهد.توجه به بهداشت عمومی شهر باید از هر زمان دیگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد متأسفانه بی‌توجهی برخی از شهروندان و انباشته غیرمتعارف زباله و نخاله باعث انتشار میکروب و شرایط انواع مریضی به داخل خانه‌ها و مبتلا شدن کودک و جوان و پیر و زن و مرد شده و از طرف دیگر بی‌توجهی شهرداری‌ها که متولی تخلیه زباله‌ها و هرگونه آشغال می‌باشند باعث انتشار انواع ویروس کشنده در سطح شهر شده‌است.

 محیط‌زیست که باید حامی محیط پاک در همه جا باشد نسبت‌به انباشت انواع زباله‌ها در سطح شهر و خانه‌های متروکه بی‌تفاوت است ای‌کاش مأموران شهرداری و محیط‌زیست هرازچندگاه به محلات مختلف سرکشی کرده و با پاک نمودن محیط‌زیست مردم را در مبارزه با کرونا بیشتر یاری می‌کردند.

 

بی اعتنایی به بهداشت شهر

 

نمونه‌ای دیگر خانه بزرگ متروک در کوچه بلورچیان در محله ساغری سازان که سال‌هاست محل تجمع آشغال و زباله شده‌است و پشه و مگس امان مردم واهالی

  را بریده‌است

 آیا شهرداری‌ها در نقاط بالای شهر در منظریه و گلسار هم چنین بی‌تفاوت عمل می‌کنند ؟!!!!!

 

بی اعتنایی به بهداشت شهر

 

خوشبختانه زباله هاونخاله ها توسط پرسنل زحمتکش شهرداری منطقه۲ جمع آوری شد .باتشکر از شهرداری.

 

بی اعتنایی به بهداشت شهر

 

✍️ ابراهیم عاطفی 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی