تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خطر در کمین بارسا؛ مصدومیت ستاره گرانقیمت

نشریه اسپورت در خبری اختصاصی خر از مصدومیت عثمان دمبله از ناحیه پوبیس داد.

کد خبر: ۸۶۳۰۲
۱۵:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

خطر در کمین بارسا؛ مصدومیت ستاره گرانقیمت

دیدارنیوز - هیچکس تصور نمی‌کرد که عثمان دمبله بتواند تا به اینجای فصل را بدون مشکلات مربوط به مصدومیت پشت سر بگذارد. ستاره فرانسوی که سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۱۰۵ + ۴۰ میلیون یورو به عنوان جانشین نیمار به بارسا پیوست در فصول گذشته همواره دست به گریبان مصدومیت‌های ریز و درشت بوده و همین مساله به وی اجازه درخشش نداده بود، ولی فصل جاری برای دمبله بسیار خوب سپری شده است.


عثمان حالا یک ستاره تعیین کننده در بارسلوناست و اگر ال کلاسیکوی اخیر را نادیده بگیریم، او در ۱۹ بازی متوالی بدون شکست بارسا یکی از ستاره‌های تاثیرگذار بود.
 
دمبله، اما مدتی است از ناحیه استخوان پوبیس (بین لگن و ران) احساس درد می‌کند و در چند هفته گذشته تیم پزشکی بارسا برای او برنامه‌های فیزیوتراپی ویژه‌ای در نظر گرفته بود. دمبله در خانه نیز زیر نظر فزیوتراپ معتمدش صلاح قایدی کار می‌کند تا بتواند بدون مشکل برای بارسا بازی کند، اما او پس از ال کلاسیکو بیش از همیشه از ناحیه پوبیس احساس درد کرده و این در حساس‌ترین مقطع فصل، خبر خوبی برای او و باشگاه نیست.
 
دمبله می‌داند که یورو ۲۰۲۰ نیز در پیش است و اگر به شکل متوالی در بازی‌های پیش روی بارسا به میدان برود، خطر شدت یافتن مصدومیت او را تهدید می‌کند. از سوی دیگر بارسا هشت بازی فوق العاده حساس در لالیگا و فینال کوپا دل ری را باید برگزار کند و در همه آن‌ها نیز به دمبله نیاز دارد.


دمبله و کادر فنی به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا در مورد وضعیت مصدومیت و راه حل مدیریت آن تا پایان فصل به یک نتیجه درست برسند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی