تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو

موندودپورتیوو ترکیب احتمالی رئال و بارسا در بازی امشب را پیش بینی کرده است.

کد خبر: ۸۵۸۰۳
۱۵:۳۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو

دیدارنیوز - از ساعت ۲۳.۳۰ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو رئال مادرید میزبان بارسلونا از هفته ۳۰ لالیگا خواهد بود. دیدار بسیار حساسی که برنده آن به طور موقت صدرنشین لالیگا خواهد شد.

در حال حاضر اتلتیکو با یک امتیاز بیشتر از بارسا در صدر قرار دارد و رئال هم در سه امتیازی این تیم رتبه سوم را در اختیار گرفته است. نکته قابل توجه فرم مناسب دو تیم است و روی دور پیروزی قرار دارند.

هر دو تیم رئال و بارسا برای بازی امشب غایبانی دارند که البته از این حیث کفه تراوز به نفع رئال سنگینی می‌کند. سرخیو راموس و رافا واران دو مدافع میانی اصلی رئال در این بازی غیبت دارند. راموس مصدوم است و واران هم به کرونا مبتلا شده. در بارسلونا، اما جرارد پیکه و سرجی روبرتو بالاخره خود را به این بازی رساندند، ولی مشخص نیست که از ابتدا به میدان می‌روند یا خیر.

موندودپورتیوو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ترکیب اصلی دو تیم در بازی امشب را پیش بینی کرده است. از نگاه این نشریه جرارد پیکه کار را از روی نیمکت شروع می‌کند و رئال هم ترکیب بازی با لیورپول را تکرار خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال کلاسیکو

 

رئال مادرید (۳-۳-۴): تیبو کورتوا، لوکاس واسکز، ادر میلیتائو، ناچو، مندی، تونی کروس،  لوکا مودریچ، کاسیمیرو، وینیسیوس، مارکو آسنسیو و کریم بنزما

بارسا (۱-۲-۴-۳): تراشتگن، رونالد آرائوخو، کلمنت لنگله، فرانکی دی یونگ، پدری، بوسکتس، جوردی آلبا، سرجینیو دست، لئو مسی،  عثمان دمبله و آنتوان گریزمان

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی