تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
تابلو بورس

سقوط ۹ هزار واحدی شاخص کل بورس و تابلو سرخ‌پوش

آغاز چهارمین هفته از ماه اول سال نیز با ادامه روند نزولی بازار بورس اوراق بهادار تهران همراه بود و امروز شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن بورس و شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشتند.

کد خبر: ۸۵۷۶۸
۱۳:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۱ فروردین، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس روند نزولی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۰.۷۳ درصد نزول داشت و ۹ هزار و ۱۵۱ واحد ریخت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۵۸ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با کاهش هزار و ۹۳۹ واحدی بر روی ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ ایستاد.

امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر روی شاخص کل بورس گذاشته‌اند منفی بودند. این نماد‌های تأثیرگذار عبارتند از: «فولاد»، «فملی»، «شستا»، «فارس»، «کچاد»، «شپنا» و «کگل».

نماد‌های «امین»، «آبادا»، «بوعلی»، «اپال»، «شستا»، «غپاک» و «سیتا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «بپیوند»، «بگیلان»، «وهور»، «بکهنوج»، «آریا»، «تسه» و «غگیلا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۲۲ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۳۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی نزولی، ۷۲ واحد سقوط داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۸۵۲ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «زاگرس»، «صبا»، «مارون»، «هرمز» و «ومهران».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی