لالیگا این بار با افزودن طرح های جذاب و جدید به استقبال ال کلاسیکو رفته است.
دیدارنیوز - امشب دوباره شاهد پربینندهترین مسابقه فوتبال باشگاهی روی کره زمین خواهیم بود. شنبه، ۱۰ آوریل در ساعت ۲۱ به وقت محلی، رئال مادرید در نبردی مهم در راه فتح لالیگا این بار و برای اولین بار در تاریخ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، میزبان تیم فوتبال بارسلونا خواهد بود.
فقط سه امتیاز فاصله بین اتلتیکو مادرید و این دو تیم در صدر جدول وجود دارد و در حالی که تنها ۹ هفته تا پایان فصل باقی مانده، بازی امشب تاثیر بسزایی در تعیین نام قهرمان این فصل لالیگا خواهد داشت و تیم برنده از شانس قابل توجهی برای کسب عنوان برخوردار است.
ال کلاسیکو یکی از قدیمیترین و داغترین رقابتهای فوتبال جهان است و فعالیتهای سازمان لالیگا شور و هیجان بازی را افزایش میدهد. در این راستا و به در روزهای منتهی به مسابقه، لالیگا در حال سازماندهی مجموعهای از اقدامات در سطح جهان برای برجسته کردن اهمیت این دیدار است.
سازمان لالیگا در سالنهایی در کوه برومو در شرق جزیره جاوا در اندونزی، در قبیله ماسای در کنیا، در سمرقند، شهر تاریخی هزار و یک شب در ازبکستان و در نهایت در حاشیه دریاچه زیبای ایبسه در آلمان، شرایط پخش ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا را فراهم کرده است.
قیس رحمانی، نماینده لالیگا برای در آسیای میانه در این رابطه گفت: "ما با برگزاری چنین رویدادهایی معنای واقعی فوتبال یعنی اتحاد مردم و فرهنگها را پیاده میکنیم. ما امیدواریم که فوتبالدوستان اسپانیایی هم اکنون زیباییهای این منطقه را دیده و در همین راستا با ابراز توجه به شهر، تاریخ و فرهنگ در هنگام برگزاری یکی از مهمترین مسابقات باشگاهی، باعث پیشرفت و شهرت یافتن این محل جادویی و فوق العاده بشوند.
اگرچه پروتکلهای بهداشتی دولت اسپانیا و محدودیتها اجازه نمیدهد هواداران در استادیوم حاضر شوند، اما لالیگا شرایطی را مهیا کرده که هواداران در اسپانیا و سراسر جهان میتوانند غرق در تماشای این مسابقه شوند. شرایط پخش متنوع و بزرگ این دیدار باعث میشود که بازی از همه جوانب، از جمله از نگاه خود بازیکنان دنبال شود
فارغ از موقعیت مکانی، علاقمندان به ال کلاسیکو از پخش طرحهای گرافیک و آماری جدیدی با استفاده از هوش مصنوعی در طول مسابقه لذت خواهند برد. همچنین تصاویری با دوربینهای سینمایی به همراه عکسهای هوایی دیدنی و جذاب از هواپیماهای بدون سرنشین در طول این دیدار پخش میشود.
۲۲ کانال در شبکه اجتماعی بین المللی لالیگا در طول هفته منتهی به مسابقه محتوای اختصاصی ارسال کرده و اطلاعات مهم مربوط به این دیدار را تا دو ساعت قبل از شروع مسابقه، به صورت زنده به بیش از ۱۳۰ میلیون دنبال کننده در سراسر جهان ارسال میکنند.