تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جدیدترین قیمت طلا و ارز در ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با کاهش تقاضا برای خرید سکه، حباب سکه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر: ۸۵۷۶۵
۱۳:۰۸ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

جدیدترین قیمت طلا و ارز در ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ محمد کشتی‌آرای نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفتگو با همشهری‌آنلاین گفت: پیش‌بینی ما این است که در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته به‌طور کلی وضعیت بازار طلا بهتر خواهد شد، این بهبود به معنای ایجاد تعادل و ثبات در این بازار است و نوسان زیادی را شاهد نخواهیم بود.

وی افزود: آینده بازار طلا و سکه به برجام و اتفاقات اخیر سیاسی گره خورده است و با توجه به اتفاقات سیاسی اخیر و امکان احیای برجام و رفع تحریم‌ها، خوش‌بینی به آینده بازار ارز و کاهش قیمت دلار را افزایش پیدا کرده است و از آنجایی که قیمت دلار به صورت مستقیم بر بازار طلا تأثیر دارد نسبت به آینده بازار سکه و طلا خوش‌بین هستیم و به نظر می‌رسد ثبات و آرامش در این بازار نیز کمتر از بازار دلار نخواهد بود.

 کشتی‌آرای درباره نزدیکی ماه مبارک رمضان و اثر آن بر بازار طلا نیز گفت: قیمت طلا و سکه بستگی به اونس جهانی دارد و اونس جهانی نیر در این ده روز گذشته با افزایشی نرم روبه‌رو بوده است، ولی به‌طور معمول در ماه رمضان شرایط به گونه‌ای است که تقاضا برای خرید کاهش می‌یابد و مردم کمتر به سمت خرید طلا می‌روند.

وضعیت بازار سکه و طلا در اولین هفته فعالیت‌ها در سال جدید

این مقام صنفی با توجه به تعطیلی بازار به دلیل شیوع کرونا گفت: با توجه اینکه بازار تا حدود ۱۰ روز آینده تعطیل است؛ بنابراین قیمت‌ها بر اساس دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومانی معامله خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با کاهش تقاضا برای خرید، حباب سکه نیز کاهش پیدا می‌کند، ولی در قیمت طلا تغییر زیادی نخواهیم داشت. همچنین به دلیل اینکه بانک مرکزی، سکه برای فروش ارائه نمی‌دهد و تمام سکه‌های قابل معامله در داخل بازار هست، پیش بینی می‌شود که حباب سکه بین ۳۵۰ تا۳۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

قیمت طلا و سکه در بازار

نایب‌رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با شروع معاملات امروز، شنبه (۲۱ فروردین‌ماه)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۱۰میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه شش میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی‌آرای همچنین قیمت داد و ستد هر سکه یک گرمی را دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۵۶۵ هزار تومان بود.

وی افزود: همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۵۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم یک میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد؛ و همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی با توجه به تعطیلی آخر هفته این بازار ۱۷۴۵ دلار معامله شد.

امروز شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) با کاهش قیمت ۸۲ هزار تومانی نسبت به پنج‌شنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان معامله شد.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۲ هزار تومانی قیمت، نیز ۱۰ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت شش میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۳۰هزار تومان نسبت به پنج‌شنبه گذشته افزایش یافت. ربع سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت چهار میلیون و ۷۵هزار تومان معامله شد که ۱۰ هزار تومان نسبت به پنج‌شنبه گذشته افزایش قیمت داشت. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید که با ۱۰هزار تومان افزایش نسبت به پنج‌شنبه گذشته معامله شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت یک میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید که ۵ هزار تومان بیشتر از پنج‌شنبه گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۴۳ دلار اعلام شد.

برچسب ها: قیمت سکه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی