تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سه بازیکن کلیدی بارسلونا در ال‌کلاسیکو از نگاه اینیستا

ستاره سابق بارسلونا از سه بازیکن این تیم سخن به میان آورد که نقشی کلیدی در ال کلاسیکو خواهند داشت.

کد خبر: ۸۵۶۸۸
۰۹:۰۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

سه بازیکن کلیدی بارسلونا در ال‌کلاسیکو از نگاه اینیستا

دیدارنیوز - به نقل از الموندو، تا ال کلاسیکو تنها چند ساعت دیگر باقی مانده است. دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

اینیستا که سابقه طولانی در ال کلاسیکو‌ها دارد درباره این بازی حساس گفت: سه بازیکن در بارسلونا هستند که نقشی کلیدی در ال کلاسیکو امشب دارند. نخست سرخیو بوسکتس است که حضور او در میانه میدان ضروری است. بازیکن دوم کسی جز یوردی آلبا نیست که از بهترین و تاثیرگذاترین بازیکنان تیم است و یکی از عنصر‌های کلیدی در سبک بازی تیم است.

او ادامه داد: و، اما بازیکن سوم که نقشی کلیدی در ال کلاسیکو دارد کسی جز مسی نیست. اطمینان دارم که او در بازی امشب سرنوشت ساز ظاهر خواهد شد.

در جدول رده بندی لالیگا اتلتیکو مادرید با ۶۶ امتیاز در صدر قرار دارد این درحالی است که بارسلونا با ۶۵ دوم است و رئال مادرید هم با ۶۳ امتیاز در جایگاه سوم جای دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی