تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد آزادی نفت‌کش کره‌ای

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: در پی تکمیل تحقیقات در مورد تخلف کشتی کره‌ای و بنا به درخواست مالک و دولت کره برای آزادی کشتی، دستور آزادی کشتی از سوی دادستان محترم صادر شد.

کد خبر: ۸۵۶۳۸
۱۱:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۰

توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد آزادی نفت‌کش کره‌ای

دیدارنیوز - سعید خطیب زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام خبر فوق ادامه داد: عدم سوء سابقه ناخدا و کشتی در زمینه تخلف در منطقه، زمینه نگاه مثبت دادستان محترم را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان کشوری با سواحل طولانی در خلیج فارس و دریای عمان، بر رعایت کامل مقررات دریایی از جمله مقررات‌ ناظر بر حفظ محیط زیست تاکید دارد و هرگونه تخلف در این زمینه را رصد و پیگیری می کند.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی صبح امروز با انتشار عکسی از کشتی کره‌ای توقیف شده در خلیج فارس، به نقل وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که این کشتی به همراه ناخدا و خدمه‌اش ساعت ۶ صبح به وقت تهران، ایران را ترک کرده است.

این نفتکش به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در خلیج فارس نزدیک به سه ماه توسط ایران توقیف شده بود

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی