تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

پورمحمدی: به یکی شدن شورای ائتلاف و وحدت خوش‌بین هستم

عضو شورای وحدت اصولگرایان درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، گفت: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی هنوز نهایی نشده است.

کد خبر: ۸۵۶۱۹
۱۴:۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
پورمحمدی: به یکی شدن شورای ائتلاف و وحدت خوش‌بین هستم
 
دیدارنیوز: «حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره رایزنی با نامزدهای ریاست جمهوری و دعوت از آنها در شورای وحدت، گفت: به‌شکل پراکنده با برخی نامزدهای داوطلبی انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری صحبت‌هایی داشته‌ایم ولی تاکنون به شکل رسمی در شورای وحدت با کسی رایزنی نشده است. تصمیم گرفته شد برای اینکه شاخص‌ها و امتیازدهی مورد نظر شورای وحدت، مورد بررسی قرار گیرد، مصاحبه با نامزدها آغاز شود.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز کشور درباره شاخص‌های مورد نظر شورای وحدت و نحوه امتیازدهی به نامزدهای ریاست جمهوری بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات حکیمانه نوروزی خود به نکات ارزشمند و مبنایی درباره رییس جمهوری آینده اشاره کرده‌اند.  این نکات مدنظر مجموعه شورای وحدت است. افراد را با توجه به توانایی که برای مدیریت کشور دارند در ترازوی شاخص‌های ملت ایران و همچنین شورا قرار می‌دهیم. فرد مورد نظر باید درک صحیحی از شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.

پورمحمدی درباره یکی شدن دو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت، عنوان کرد: با شورای ائتلاف گفت‌وگوهای زیادی انجام داده‌ایم و به همراهی و همدلی این دو شورا کاملا خوش‌بین هستم ولی این موضوع از نظر تشکیلاتی و تصمیم‌گیری هنوز نهایی نشده است.

وی به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ نفر از تهران برای قرار گرفتن در لیست شورای وحدت اعلام آمادگی کردند که پس از پالایش و رای‌گیری در شورای وحدت به لیست ۴۰ نفره رسیدیم که با بررسی‌های بیشتر و در نظر گرفتن اولویت‌ها و شاخص‌ها، لیست ۲۱ نفره نهایی از درون این ۴۰ نفر مشخص می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی