تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پوشش رسانه‌ای پرونده ولیعهد سابق اردن ممنوع شد

دادستانی کل اردن هرگونه پوشش رسانه‌ای پرونده برادر ناتنی پادشاه اردن و ولیعهد سابق این کشور را ممنوع اعلام کرد.

کد خبر: ۸۵۲۹۵
۱۳:۵۷ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

پوشش رسانه‌ای پرونده ولیعهد سابق اردن ممنوع شد

دیدارنیوز - حسن العبداللات، دادستان کل اردن در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور در حکمی پوشش رسانه‌ای پرونده مرتبط با حمزه بن الحسین، برادر ناتنی پادشاه اردن و ولیعهد سابق این کشور را ممنوع اعلام کرد.

وی در این باره گفت: این ممنوعیت شامل تمامی رسانه‌های دیداری و شنیداری و همچنین تمامی شبکه‌های اجتماعی است و انتشار هرگونه تصویر و یا ویدئو در این باره مجازات و مسئولیت کیفری را به همراه خواهد داشت.

دادستان کل اردن درباره دلیل اتخاذ این تصمیم نیز تأکید کرد که این تصمیم در راستای حفظ محرمانگی تحقیقات دستگاه‌های امنیتی در این پرونده اتخاذ شده است.

العبداللات ادامه داد: این حکم تا زمان لغو آن معتبر بوده و بر اساس ماده ۲۵۵ مجازات و ماده شماره ۳۸ قانون مطبوعات صادر شده است که دادستانی کل اردن را مجاز به ممنوعیت پوشش هر یک از مراحل تحقیقات درباره پرونده‌ها و یا جرایم مختلف مرتکب شده در کشور می‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی