تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
به دلیل شرایط کرونایی؛

آزمون زبان وزارت بهداشت لغو شد

شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) که قرار بود پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود به دلیل شرایط کرونایی لغو شد.

کد خبر: ۸۵۲۸۷
۱۳:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰

آزمون زبان وزارت بهداشت لغو شد

دیدارنیوز ـ مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی تعدد شهر‌های قرمز در کشور و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید و ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مربوطه، شصت و یکمین دوره آزمون MHLE که قرار بود در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود، لغو می‌شود.

در خصوص زمان برگزاری این آزمون، متعاقباً با در نظر گرفتن شرایط همه‌گیری بیماری، تصمیم‌گیری و نتیجه به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، در شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) تعداد ۸۱۵ نفر ثبت نام کرده بودند.

منبع: مهر
برچسب ها: وزارت بهداشت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی