تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد ۲۲ فروردین برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد ۲۲ فروردین با تجلیل از برگزیدگان به صورت حضوری و مجازی در مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۵۱۸۵
۱۶:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد روز یکشنبه ۲۲ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مدرسه دارالفنون برپا می‌شود.

یازدهمین دوره جشنواره عکس رشد در ۲ گروه سنی بزرگسال (برای فرهنگیان و عکاسان آزاد) با موضوعات مدرسه، خانواده دوم؛ ایران، سرزمین پرگهر و بخش جنبی: گام دوم انقلاب؛ و گروه سنی دانش‌آموزی (برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم) با موضوع آزاد برگزار شد.

در این جشنواره تعداد چهار هزار و ۱۴۹ عکس در بخش آزاد و هزار و ۲۴۷ عکس در بخش فنی‌وحرفه‌ای به دبیرخانه ارسال شد که از میان آن‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ عکس در مرحله اول توسط هیأتی پنج نفره تأیید شدند.

پس از سه مرحله داوری، تعداد ۷۰ عکس در بخش آزاد، ۲۲ عکس در بخش دانش‌آموزی و ۲۳ عکس در بخش بزرگسال فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه جشنواره عکس رشد راه یافتند.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان استان تهران در فضای باز مجموعه دارالفنون با حضور حسن ملکی، معاون وزیر آموزش‌و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دیگر مسئولان سازمان، برخی از داوران و نمایندگان بخش‌های مشارکتی جشنواره و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

همچنین در این برنامه تعداد ۱۰۰ قطعه از عکس‌های راه‌یافته به جشنواره هم در نمایشگاهی یک روزه در فضای باز دارالفنون به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه مجازی و سراسری آثار در آدرس http://ax ۱۱.roshd.ir قابل مشاهده است.

آموزش مجازی (کرونا و آموزش، آموزش در قرنطینه، مشارکت خانواده‌ها و ...)، معلم (تدریس، رفاقت، مشاوره، بازی با دانش آموز و...)، دانش‌آموز (درس خواندن، مشارکت در فعالیت‌های مدرسه، دوستی، کار گروهی و...)، فضای مدرسه (کلاس، معماری، کتابخانه، بوفه، نمازخانه، حیاط، آب‌خوری، آزمایشگاه، اتاق بهداشت، گرافیک محیطی، دفتر معلمان و...)، هنرستان (کار عملی، کارگاه، هنرآموز و هنرجو، اشتغال و...)، در راه مدرسه (سرویس مدرسه، پیاده به سوی مدرسه، گروه دوستان و...)، انواع مدرسه (هوشمند، ماندگار، چندپایه، روستایی، عشایری و شهری) و برنامه‌های مدرسه (جشن شکوفه‌ها، روز معلم، صبحگاه، پرچم، کتاب‌خوانی، زنگ تفریح، جشن، مناسبت‌های مذهبی، راهپیمایی، آغاز سال تحصیلی، نمایشگاه‌ها، دوستی‌ها و قهرها، شورای دانش‌آموزی، شورای معلمان، جلسات اولیا و مربیان و...) از جمله موضوعات این جشنواره بود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: جشنواره
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی