تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

درگیری دو بازیکن در تمرین چلسی بعد از شکست سنگین

آنتونی رودیگر و کپا آریسابالاگا در تمرین تیم فوتبال چلسی با هم درگیر شدند که با دخالت توماس توخل پایان یافت.

کد خبر: ۸۵۱۱۷
۱۲:۱۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

درگیری دو بازیکن در تمرین چلسی بعد از شکست سنگین

دیدارنیوز - به نقل از تایمز، پس از اولین شکست توماس توخل به عنوان سرمربی آبی‌ها، دو بازیکن در تمرینات این تیم با هم درگیر شدند. این خبر توسط سایر رسانه‌های انگلیسی نیز تایید شده است.  آنتونیو رودیگر، ملی پوش آلمانی و کپا دروازه‌بان اسپانیایی در زمین تمرین درگیر شده‌اند. سپس مربی تیم رودیگر هموطن خود را به رختکن فرستاد. گفته شده است که این مدافع آلمانی ۲۸ ساله بعداً از کپا عذرخواهی کرد.

توماس توخل، سرمربی تیم بعد از این اتفاق بازیکنان تیمش را به آرامش دعوت کرد و گفت ما الان نباید آرامش خود را از دست بدهیم . اگرچه چلسی هنوز در رده چهارم لیگ برتر است، اما تنها دو امتیاز از تاتنهام، لیورپول و وستهام بیش‌تر دارد.
کپا مدت‌هاست جایگاه خود را در این تیم از دست داده است و مندی دروازه‌بان اول تیم چلسی محسوب می‌شود ولی رودیگر در این فصل مدافع ثابت تیم فوتبال چلسی بوده است.

چلسی در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید چهارشنبه شب به دیدار پورتو برود که در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ پرتغال قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی