تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

طارمی در یک موقعیت بی‌سابقه؛ ۵۰ روز بدونِ گل

مهدی طارمی در ۹ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف موفق به گلزنی نشده است.

کد خبر: ۸۵۰۸۱
۰۹:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰

طارمی در یک موقعیت بی‌سابقه؛ ۵۰ روز بدونِ گل

دیدارنیوز - تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف سانتاکلارا رفت و به سختی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید تا با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و به طور موقت فاصله‌اش را با اسپورتینگ صدر جدولی به هفت امتیاز کاهش دهد.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در این دیدار از ابتدا در ترکیب بود و موفق شد پنالتیِ منجر به گل نخست تیمش را بگیرد. طارمی در ادامه ۲ موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا در دقیقه ۸۶ از زمین بیرون بیاید و جای خود را به تونی مارتینز بدهد. همین بازیکن در دقیقه ۹۵، گل سه امتیازی و نجات‌بخش پورتو را به ثمر رساند تا شرایط برای مهاجم ایرانی اژدهاها سخت‌تر از قبل شود.

آخرین گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. او بعد از آن گل در تاریخ ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در ۹ دیدار رسمی با لباس پورتو و تیم ملی ایران به میدان رفته که هیچ گلی برایش به ارمغان نیامده است. ۶ بازی در لیگ پرتغال، یک مسابقه در جام حذفی و دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه بازی‌هایی بوده که مهدی نتوانسته گلزنی کند.

پورتو باید سه روز دیگر در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود که طارمی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. بازی بعدی هم ۶ روز دیگر در برابر توندلا خواهد بود. این یعنی طارمی در بهترین شرایط می‌تواند بعد از ۵۲ روز مقابل توندلا گلزنی کند و طلسم را بشکند.

تا به حال سابقه نداشته که طارمی این تعداد بازی را بدون گل بگذراند و حالا این اتفاق برای او باعث ایجاد فشاری زیاد شده است. پورتو تیمی بزرگ است و هواداران و رسانه‌های پرتغالی حساسیت زیادی روی این تیم دارند. عدم گلزنی طارمی می‌تواند او را از ترکیب اصلی دور کند و مجددا کونسیسائو به گزینه‌های دیگری روی بیاورد.

ناکامی مهدی در گلزنی باعث شده تا فاصله‌اش با صدر جدول گلزنان به ۶ گل افزایش پیدا کند. پدرو گونچالوس ۱۵ گل به ثمر رسانده است و پس از او هریس سفروویچ از بنفیکا و سرخیو اولیورا از پورتو با ۱۴ و ۱۲ گل حضور دارند. حالا مهدی در پورتو هم دیگر بهترین گلزن نیست و با هافبک تیمش سه گل فاصله دارد.

باید دید بدبیاری‌های بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان چه زمانی به اتمام می‌رسد. او بارها از زیر فشارهای شدیدتر از این هم به سلامت بیرون آمده و مشخصا می‌تواند با حفظ آرامش خود بار دیگر به ریل گلزنی بازگردد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی