تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محسن هاشمی: تاخیر در واکسیناسیون کرونا برای مردم پذیرفتنی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه فرایند واکسیناسیون در ایران تاکنون به یک درصد هم نرسیده گفت: تاخیر و عقب ماندن فرایند واکسیناسیون برای افکار عمومی قابل پذیرش نیست.

کد خبر: ۸۵۰۵۴
۱۶:۳۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

محسن هاشمی: تاخیر در واکسیناسیون کرونا برای مردم پذیرفتنی نیست

دیدارنیوز ـ محسن هاشمی در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۰ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت به شهروندان تهرانی، گفت: متاسفانه امسال نیز نوروز تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار داشت و با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاخیر مسئولان در فرایند واکسیناسیون، شاهد افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان هستیم به نحوی که عدد مبتلایان روزانه ۵ رقمی و تعداد قربانیان نیز به سه رقم رسیده است.

وی افزود: تاخیر و عقب ماندن فرایند واکسیناسیون در کشور که تاکنون به یک درصد هم نرسیده است نسبت به بسیاری از کشور‌های توسعه یافته و حتی درحال توسعه برای افکار عمومی قابل پذیرش نیست و این تاخیر، خسارات بسیار بیشتری از هزینه واکسیناسیون به نظام سلامت، اقتصاد، آموزش و فضای عمومی جامعه وارد می‌کند.

هاشمی ادامه داد: برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، باید بصورت معکوس عمل کرد، ابتدا باید موانع را از مسیر تولید داخلی حذف کرد در حال حاضر عدم انسجام و ناهماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط بزرگترین مانع تولید داخل هستند و این موضوع را در تولید اتوبوس و واگن مترو در کشور کاملا حس کردیم و به رغم مصوبات دولتی و قانونی، نیاز مردم و به رغم وجود بیش از ۱۴ کارخانه در کشور، شاهد تولید نبودیم و امیدواریم این مانع برطرف شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واکسن کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی