تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: رانندگانی که از روز گذشته کرایه‌های تاکسی را افزایش داده باشند تخلف کرده اند.

کد خبر: ۸۵۰۱۰
۱۳:۱۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت

دیدارنیوز ـ محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان تاکسی از روز گذشته کرایه‌های خود را افزایش داده باشند تخلف است و شهروندان شکایات خود را می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران ۶۲۰ خط تاکسی دارد، گفت: برچسب‌گذاری تاکسی‌ها برای نرخ‌های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می‌شود و سقف و کف کرایه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می‌توانند سه مسافر و رانندگان ون ۷ مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط کرونا تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

منبع: فارس
برچسب ها: کرایه تاکسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی