تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جشنواره ملی ایرانبانان برگزار می‌شود

جشنواره ملی «ایرانبانان» با همکاری شورای هماهنگی و دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۴۹۹۴
۱۲:۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰

جشنواره ملی ایرانبانان برگزار می‌شود

دیدارنیوز ـ دبیرخانه جشنواره ایرانبانان از انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دعوت می‌کند، برای این جشنواره گزارش برنامه‌ها و عملکرد‌های دوسالانه خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فعالیت‌های نوروزی (سمن‌ها، سین هشتم)، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، توانمندسازی و جذب مشارکت‌های مردمی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، فعالیت در مناطق کم‌برخوردار روستایی و فعالیت‌های زمان بحران، محور‌های این جشنواره هستند.

شرکت برای انجمن‌های حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آزاد است، گزارش‌های دریافتی در قالب فرمت ارسالی دبیرخانه پذیرفته می‌شود، همچنین گزارش‌های دریافتی باید به آدرس دبیرخانه و آدرس تلگرامی اعلامی جشنواره ارسال شود.

مهلت ارسال آثار اردیبهشت ۱۴۰۰ تا ۲ مرداد ۱۴۰۰ است، انتخاب و داوری آثار ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ انجام می‌شود و اختتامیه جشنواره ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساختمان شماره ۲ دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم‌نهاد واقع شده است.

منبع: مهر
برچسب ها: میراث فرهنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی