تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جزئیات بازگشایی مدارس در خیز چهارم کرونا

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش: در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود.

کد خبر: ۸۴۹۱۴
۱۶:۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

جزئیات بازگشایی مدارس در خیز چهارم کرونا

دیدارنیوز ـ محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگی فعالیت آموزشی مدارس در خیز چهارم کرونا و افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای فعالیت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود.

او ادامه داد: در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی با وجود شیوع بیشتر بیماری تصریح کرد: مطابق تصمیم گرفته شده و با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در انتخاب رشته دانش‌آموزان و کنکور داوطلبان آزمون سراسری، ارزشیابی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به طور حضوری خواهد بود.

محسن‌بیگی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای سال تحصیلی آینده بازگشایی حضوری مدارس در دستور کار است یا خیر، گفت: در این مورد صرفا پیشنهاداتی ارائه شده است و هنوز کار قطعیت ندارد و باید ببینیم که وضعیت شیوع بیماری در کشور چگونه خواهد بود، فعلا درباره اظهار نظر برای این موضوع زود است.

 

برچسب ها: مدارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی