تیتر امروز

شادی برای «یلدا» با جیب خالی/ از شاهنامه خوانی و فال حافظ تا قصه حسین کرد شبستری
روایت دیدار از قدیمی‌ترین جشن ایران زمین در این روزها

شادی برای «یلدا» با جیب خالی/ از شاهنامه خوانی و فال حافظ تا قصه حسین کرد شبستری

هر سال وقتی آذر خانم (آذرماه) می‌خواهد رخت خود را جمع کند و برود یک اتفاقی می افتد که برای ایرانیان مقد است آن هم اجرای آیین شب چله یا همان یلداست اما این روزها همه می‌گویند چه یلدایی وقتی جیب...
اشرف بروجردی: قوانین حمایت از زنان روی کاغذ ماند/بدون حضور زنان توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد/ چرا در احزاب سیاسی زنان حضور کمتری دارند
بازخوانی یک گفت و گو

اشرف بروجردی: قوانین حمایت از زنان روی کاغذ ماند/بدون حضور زنان توسعه‌ای در کشور اتفاق نمی‌افتد/ چرا در احزاب سیاسی زنان حضور کمتری دارند

هشتم خرداد ۱۴۰۲ دیدارنیوز میزبان اشرف بروجردی اولین معاون زن دولت خاتمی بود. درگذشت او بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی پیشین را با ملاحظه اینکه حرف‌های او همچنان محل تامل است باز نشر کنیم.
محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد
گفت و گوی دیدار در برنامه «گپی نو» با پژوهشگر نام آشنای ادبیات فارسی:

محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد

در هفتمین برنامه از گپی‌نو، با محمود فتوحی، استاد و پژوهشگر نام‌آشنای ادبیات فارسی به گفت‌و‌گو پرداختیم و با او پیرامون مفهوم ایران در شعر فارسی خصوصا قصاید مدحی سخن گفتیم.

توضیحات شکوری درباره کیت جدید پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید طراحی کیت جدید این باشگاه آغاز یک راه حرفه‌ای است.

کد خبر: ۸۴۷۷۴
۱۵:۰۱ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

توضیحات شکوری درباره کیت جدید پرسپولیس

 

دیدارنیوز ـ به نقل از باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه به توضیح در مورد انتخاب کیت جدید سرخپوشان پایتخت پرداخت.


او در این مورد اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم، تلاش کردیم تا با نظر هواداران و همکاری شرکت الشپورت و همچنین استفاده از اِلِمان‌هایی مربوط به پرسپولیس، یک طرح منحصربه‌فرد و جدید در فوتبال ایران را برای تیم آماده کنیم.


وی افزود: این اتفاق برای اولین بار است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد. معمولا باشگاه‌ها از پیراهن اول و دوم خود رونمایی می‌کنند و یا طراحی کیت‌ها بدون نظرسنجی از جامعه فوتبال انجام می‌شود؛ اما پرسپولیس با استفاده از نظر طرفداران خود توانست کیت جدیدی را با همکاری یک طراح ماهر رونمایی کند. از سوی دیگر، به این امر واقف هستیم که جلب نظر ۸۰ میلیون نفر، واقعاً کار سخت و دشواری است، اما باید به این موضوع توجه داشت که انتخاب کیت جدید، طراحی لباس‌های بازی، تمرین، هتلی، گرمکن و. همچنین انتخاب رنگ لباس جدید، آغاز یک راه تازه و حرفه‌ای در فوتبال ایران است که امیدواریم در فصل‌های بعد به شکل حرفه‌ای‌تری ادامه یابد. این شروع کار ما بود و بدون تردید در آینده، اتفاقات مهم‌تری برای طراحی و تولید و رونمایی از کیت‌های جدید پرسپولیس رقم می‌خورد.


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: وظیفه خود می‌دانم از سوی ارکان باشگاه، از همه طرفداران تیم که کیت را پسندیدند و از هنر و سلیقه به کار رفته در طراحی آن، تعریف و تمجید کردند و حتی منتقدانی که با منطق درست، به طراحی این کیت نقد‌هایی وارد آوردند، تشکر کنم. یکسری نقد‌ها هم بود که بهتر است در موردش صحبت هم نکنیم، چون مشخص است که این انتقادات از چه مسیری صورت گرفته و طبیعتا جایی برای بحث ندارد. مهم‌ترین امیدواری ما این است که با کیت جدید بتوانیم برد‌های بیشتر و افتخارات تازه‌ای به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۳۰ آذر
امروز يکشنبه ۳۰ آذر
امروز يکشنبه ۳۰ آذر
امروز يکشنبه ۳۰ آذر