تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سفر‌های نوروزی و۱۳ بدر باعث افزایش بار بیماری کرونا

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش بار بیماری در کشور، گفت: بیمارستان‌ها پر از مریض هستند و تصور می‌کنم طی روز‌های آتی وضعیت بدتر هم بشود.

کد خبر: ۸۴۷۲۱
۱۰:۵۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰

سفر‌های نوروزی و۱۳ بدر باعث افزایش بار بیماری کرونا

 

دیدارنیوز ـ دکتر مسعود مردانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افزایش بار بیماری کرونا در کشور، گفت: همین الان در بیمارستانی حضور دارم که ۸۰ بیمار کرونایی بستری هستند و فکر می‌کنید که با این شرایط دیگر جایی برای توصیه نسبت به رعایت پروتکل‌ها در روز طبعیت (۱۳بدر) باقی می‌ماند؟

متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به تاثیر برقرار بودن سفر‌ها در تعطیلات نوروز در افزایش بار بیماری، اظهار کرد: این در حالی است که به یکباره ممکن است با شرایطی مواجه شویم که لازم باشد شهر‌ها را تعطیل کنیم.

مردانی تاکید کرد: اکنون کشور از نظر بیماری کرونا در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بیمارستان‌ها پر از مریض هستند و تصور می‌کنم طی روز‌های آتی وضعیت بدتر هم بشود و بروز مشکل در تجهیزات و امکانات بیمارستانی دور از انتظار نیست، اما امیدوارم شرایط بهتر شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی