تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

هشدار مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی درباره خطر وقوع سیل و آذرخش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به احتمال وقوع سیل و آذرخش در مناطق مختلف استان هشدار داد و از مردم و سازمان‌های مسوول خواست برای جلوگیری از هر گونه خسارت جانی و مالی، هشدار‌ها را جدی بگیرند.

کد خبر: ۸۴۶۷۵
۰۹:۱۱ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۰

هشدار مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی درباره خطر وقوع سیل و آذرخش

دیدارنیوز ـ محمدباقر هنربر روز چهارشنبه در گفتگویی افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی شدید از امروز و ادامه آن تا عصر شنبه از مردم عزیز درخواست می‌شود ضمن اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، سازه‌های سبک و تابلو‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر و روستا‌ها را محکم کنند.

وی، تجهیز وسایل خودرو به وسایل ایمنی در گذر از مناطق در معرض خطر و کوهستانی به ویژه زنجیر چرخ، ممانعت از اسکان و اتراق در بستر، حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتیاط در حین عبور از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و خودداری از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی را از دیگر ضرورت‌های مواجهه با سامانه بارشی جدید در آذربایجان شرقی دانست. 

هنربر همچنین خواستار خودداری شهروندان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مراتع و تخلیه ساکنین منازل تحت تاثیر از سامانه بارشی و اسکان اضطراری آنان در مکان‌های امن در صورت نیاز شد.

وی همچنین از کشاورزان و باغداران و نیز دامداران آذربایجان شرقی درخواست کرد برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار، توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی را جدید بگیرند.

هنربر در ادامه، هر گونه همکاری مردم با نیرو‌های امدادی، راهداری ها، پلیس راهور و پلیس راه را در شرایط جوی نامساعد ضروری دانست.

وی با اشاره به صدور چند فقره هشدار جوی در ساعات گذشته توسط اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی و سایر نهاد‌های مرتبط، در توصیف سامانه بارشی مورد انتظار گفت: با ورود این سامانه، وزش باد شدید، به ویژه پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه، مورد انتظار است.

وی، رگبار باران و رعد و برق، به ویژه در روز شنبه را از دیگر تبعات ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان شرقی دانست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین آبگررفتگی معابر عمومی، احتمالی سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، شکستن درختان و سقوط اجسام از ساختمان‌های نیمه کاره را از دیگر مخاطرات ورود سامانه بارشی جدید به استان برشمرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی