تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پایان کار زنوزی و ماشین‌سازی؛ تنها ماشینی که مشتری ندارد!

در روزهای استراحت تیم های باشگاهی ایران، تیم دوم تبریز در لیگ برتر دچار ماجراهای عجیبی شده و زنوزی مالک آن فعالیت این تیم را معلق کرده است.

کد خبر: ۸۴۴۶۱
۱۲:۵۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۰

پایان کار زنوزی و ماشین‌سازی؛ تنها ماشینی که مشتری ندارد!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از انتشار نامه مالک تیم ماشین‌سازی تبریز مبنی بر واگذاری این تیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی، رئیس این هیات اعلام کرد که فعلا امکان واگذاری این باشگاه وجود ندارد. زنوزی نیز در واکنش بعدی اعلام کرد که ادامه تیمداری برایش ممکن نیست.

به این ترتیب باشگاه ماشین‌سازی تبریز فعلا در حالت تعلیق به سر می‌برد و مشخص نیست که وضعیت این تیم در ادامه لیگ به چه ترتیبی خواهد بود.

از هفته‌ها قبل نتایج ضعیف این تیم و سقوط به قعر جدول لیگ منجر به  واکنش هایی از سوی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی شد واکنش هایی که حواشی را هم به دنبال داشت و در نهایت به صدور چند بیانیه منجر شد. درخواست زنوزی از رئیس هیات فوتبال استان اما در حالی صورت گرفت که این هیات علی رغم ابراز نگرانی هایی که طی ماه های اخیر نسبت به وضعیت ماشین کرده بود، از توانایی کافی برای اداره باشگاه برخوردار نبود و همه در انتظار واکنش رسمی این هیات به نامه زنوزی بودند.

سرانجام بعد از مذاکرات چند روزه بین هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و نماینده زنوزی، سایت رسمی این هیات نامه ای را از زبان رئیس خود منتشر کرده و اعلام نمود که در شرایط فعلی امکان واگذاری باشگاه ماشین سازی وجود ندارد. نامه ششگلانی به زنوزی با جمله ای شروع شده که با توجه به مذاکرات چند روز اخیر طرفین بسیار عجیب به نظر می رسد؛ جمله ای که در آن به صحت و سقم مکاتبه زنوزی با هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اشاره شده است.

پایان کار زنوزی و ماشین‌سازی؛ تنها ماشینی که مشتری ندارد!

 

همان گونه که در تصویر نامه یاد شده مشاهده می کنید، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی از محمدرضا زنوزی خواسته تا پایان فصل به مالکیت خود در باشگاه ماشین سازی ادامه دهد. در این نامه دلایلی برای این درخواست ذکر شده و در پایان نیز از زنوزی خواسته شده تا در صورت امکان و بخاطر حفظ اعتبار فوتبال آذربایجان و در راستای تداوم عنایت و خدمات مالک ماشین سازی، ترتیبی اتخاذ شود تا مدیریت باشگاه تا پایان فصل با مدیریت او صورت گیرد تا در آینده ای نزدیک مقدمات انتقال ماشین به مالک جدید انجام بپذیرد.

محمدرضا زنوزی نیز در واکنش به این نامه عجیب، نامه ای را منتشر کرده و ضمن ابراز شگفتی از پاسخ ششگلانی، به موارد جدیدی اشاره کرد که می تواند باعث ابعاد جدیدی از فعل و انفعالات صورت گرفته در هیات فوتبال استان را روشن کند. زنوزی همچنین اعلام کرده با وجود نامه ششگلانی، قصد ادامه فعالیت در باشگاه ماشین سازی را ندارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی