تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دماوند و فیروزکوه نارنجی شدند

دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت کرونا در استان تهران ضمن اعلام خبر نارنجی شدن دماوند و فیروزکوه به دلیل ترددهای چند روزه از شکل‌گیری خوشه‌های بیماری در مناطق مختلف کشور ابراز نگرانی کرد.

کد خبر: ۸۴۲۶۳
۲۲:۴۵ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

دماوند و فیروزکوه نارنجی شدند

دیدارنیوز: فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران از نارنجی شدن دماوند و فیروزکوه خبر داد و گفت: امروز در استان تهران شهر‌های دماوند و فیروزکوه در زمره شهر‌های نارنجی قرار گرفتند که بخشی از آن به دلیل افزایش ترددی است که در روز‌های اخیر شاهد بودیم.

دکتر علیرضا زالی، با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته کماکان تعداد موارد جدید بستری را در استان تهران تجربه کردیم. در حال حاضر بالغ بر ۳۷۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته بستری کردیم که ۸۰ نفر از آن‌ها به دلیل وخامت حال مستقیما در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: با احتساب این عدد در حال حاضر در تهران ۲۲۰۰ بیمار کرونایی داریم که ۸۰۰ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. متاسفانه ۲۵ نفر از شهروندان تهرانی را در ۲۴ ساعته گذشته بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

زالی گفت: به نظر می‌رسد کماکان ابتلا استمرار دارد و با تغییر رنگ‌هایی که امروز در کشور رخ داده و در استان تهران، شاهد تغییر رنگ‌ها هستیم. بار‌ها اعلام کردیم که شرایط کرونا بسیار شکننده و ناپایدار است و مرتبا در حال تغییر است. امروز در استان تهران شهر‌های دماوند و فیروزکوه در زمره شهر‌های نارنجی قرار گرفتند که بخشی از آن به دلیل افزایش ترددی است که در روز‌های اخیر شاهد بودیم.

وی ادامه داد: ممکن است الگو‌های شهری و کشوری مان در روز‌های آینده تغییر کند. امروز شکل گیری خوشه‌های جدید را در برخی استان‌های جنوبی همجوار خوزستان شاهد بودیم؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تغییرات به گونه‌ای است که رنگ بندی تغییر می‌کند.

زالی گفت: در زمان فراز و فرود بیماری، یکی از نگرانی‌های ما شکل گیری شبه خوشه‌ها در استان‌تهران است که با توجه به گردهمایی‌های جمعی ایجاد می‌شود،  به ویژه اگر افراد بیشتری در خانواده‌ها کنار هم باشند. اعلام کردیم که بالای ۷۳ درصد مرگ ما در تهران مربوط به گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال بوده است و باید توجه کنیم. ابتلای گروه سنی  ۲۵ سال و ۵ تا ۱۷ سال نیز اخیرا در تهران افزایش یافته است؛ بنابراین اکنون جوانان هم مصون نیستند و به عنوان‌ناقل یا مبتلا می‌توانند در جمع‌های خانوادگی بیماری را به سرعت منتقل کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی