تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

تیراندازی در آتلانتا؛ ۸ نفر از جمله ۶ زن آسیایی‌تبار کشته شدند

در یک سری تیراندازی در سه سالن ماساژ و اسپا در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا ۸ نفر کشته شدند. یک مظنون در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر شده است. مقام‌ها گفته‌اند که شش تن از قربانیان زنان آسیایی تبار هستند.

کد خبر: ۸۴۰۹۹
۱۳:۲۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

تیراندازی در آتلانتا 

دیدارنیوز ـ دو تیراندازی در دو سالن ماساژ در آتلانتا و یکی در اطراف این شهر روی داده است.

پلیس گفت که چهار نفر در سالن ماساژ حومه شمال آتلانتا و چهار نفر دیگر در دو مرکز ماساژ و اسپا در خود شهر کشته شدند.

کره جنوبی تایید کرده است که چهار نفر از قربانیان تبار کره‌ای داشتند.

هنوز انگیزه این تیراندازی روشن نیست.

با این حال، جرایم مرتبط با نفرت نژادی به ویژه علیه آمریکایی‌های آسیایی‌تبار در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. این موضوع با شعار‌هایی همراه شده که آسیایی‌ها را مقصر شیوع کرونا می‌دانند.

به گزارش بی. بی. سی، جو بایدن، رئیس جمهوری در سخنرانی خود هفته گذشته "جنایات شرورانه و نفرت‌پراکنی علیه آسیایی-آمریکایی‌هایی" که مورد حمله و آزار قرار گرفته بودند را محکوم کرد.

یک شبکه محلی گزارش داد که کلانتر بخش چِروکی اعلام کرد که "رابرت آرون لانگ"، مرد سفیدپوست ۲۱ ساله، در حدود ساعت ۸:۳۰ عصر به وقت محلی در پی تعقیب و گریزی دستگیر شده است.

گمان می‌رود او مظنون هر سه حمله باشد.

مقامات می‌گویند خیلی زود است که بدانیم قربانیان به دلیل نژاد یا ملیت خود هدف قرار گرفته‌اند.

با این حال یک گروه فعال ضد نژادپرستی این جنایت‌ها را "تراژدی غیرقابل توصیفی" خوانده‌اند و آن را ناشی از تبعیض نژادی دانسته‌اند.

رادنی برایانت، رئیس پلیس آتلانتا گفت که ماموران در ساعت ۵:۵۰ عصر به گزارشی از سرقت واکنش نشان می‌دادند که در یک اسپا با اجساد سه زن روبرو شدند.

او گفت درحالی که ماموران این حادثه را بررسی می‌کردند، حادثه دیگری در یک اسپای دیگر گزارش شد جایی که ماموران با جسد یک قربانی دیگر که در اثر اصابت گلوله کشته شده بود، روبرو شدند.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: تیراندازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی