تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
تابلو بورس

تلاش شاخص کل برای به پایان رساندن سال در کانال ۱.۳ میلیون واحدی

بعد از یک سال پر فراز نشیب، هفته آخر سال ۱۳۹۹ نشان داد که هنوز هم پربازده‌ترین بازار در ایران، بازار بورس است. حالا شاخص کل بورس سعی می‌کند تا در کانال ۱.۳ میلیون سال را به پایان برساند.

کد خبر: ۸۴۰۳۳
۱۳:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

تابلو بورس و شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۶ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بودند و رشد چشم‌گیری داشتند و صف‌های خرید جای صف‌های فروش طولانی را گرفت. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۲.۹ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۳۶ هزار و ۳۰۹ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۲۲ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۳ هزار و ۸۶ واحدی بر روی ۴۳۷ هزار و ۹۲۶ قرار گرفت.
امروز تمام هفت نمادی که بیشترین تأثیر را در بورس داشته‌اند، مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فارس»، «فولاد»، «فملی»، «وامید»، «تاپیکو»، «شپنا» و «پارس».
نماد‌های «برکت» «اپال»، «تبهساز»، «غزر»، «خودرو»، «خساپا» و «شپنا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «رافزا»، «کزغال»، «وسپهر»، «شاروم»، «فزرین»، «فرابورس» و «بپیوند» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۲۰۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۷ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقوقی‌ها امروز حدود ۵۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. این رقم چیزی حدود یک نهم روز گذشته است.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثبت، ۳۵۷ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۸۲۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «بپارس»، «مارون»، «زاگرس»، «آریا»، «صبا»، «وسپهر» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی