تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر / دستگیری و پیگرد مسببان

فرماندار ویژه خرمشهر در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه در شرایط شیوع گسترده کرونا در منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۸۳۹۵۷
۱۳:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

مراسم ختم چند هزار نفری در خرمشهر

دیدارنیوز ـ محمد حیدری در خصوص برگزاری مراسم ترحیم چند هزار نفری در منطقه زهیریه خرمشهر که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: یک روز قبل از برگزاری مراسم اقدامات پیشگیرانه به منظور برگزاری مراسم از طریق دعوت از سران طوایف و شیوخ، صاحبان مجلس و فرزندان متوفی انجام شده بود و در مقر نیروی انتظامی از آن‌ها تعهد اخذ شده بود، اما این افراد عهد خود را نقض کردند و مراسم برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی دادستان خرمشهر، حین برگزاری این مراسم، تعدادی از مسببان و برگزارکنندگان مراسم، دستگیر شدند؛ از روز گذشته تاکنون ۱۶ نفر از این افراد دستگیر شده و در بازداشت هستند. حین برگزاری مراسم نیز جمعیت از هم جدا و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دیگر افرادی که در برگزاری این مراسم دست داشتند اعم از دعوت‌کننده، مداح، شاعر و یا افرادی که تیراندازی کردند تحت تعقیب نیروی انتظامی هستند و شناسایی آن‌ها در حال انجام است. به محض اینکه این افراد شناسایی شوند نیز دستگیر و به دادستانی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون جسد تحویل خانواده متوفی داده نشده است و بر اساس مصوبه شورای تامین خرمشهر با تدابیر انتظامی و اجتماعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۱۰ نفر، در یکی از آرامستان‌های خرمشهر دفن خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی